Żywiec w nowej odsłonie – nowy wymiar piwa premium
Marka Żywiec, podobnie jak współcześni Polacy, wciąż ma apetyt na zmiany, co podkreśla m.in. w najnowszej kampanii reklamowej. Wyrazem nieustannej chęci rozwoju jest wprowadzenie na rynek innowacyjnych opakowań oraz szklanki zaprojektowanej przez światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego.
Od początku swojego istnienia, marka dba o najwyższą jakość wytwarzanych przez siebie produktów. Żywiec warzony od zawsze przez pełnych pasji piwowarów w Browarze Arcyksiążęcym, założonym ponad 150 lat temu, wciąż zachowuje ten sam niepowtarzalny smak. Jednak marka nie stoi w miejscu. Idąc z duchem czasu, zmienia się razem ze swoimi konsumentami. Podobnie jak współcześni Polacy, jest pełna apetytu na życie, energii i twórczego napięcia, nieustannie chce się rozwijać i szukać nowych, inspirujących rozwiązań.
Rewolucyjne zmiany rozpoczęły się już w 2011 roku, kiedy na rynek wprowadzona została przełomowa butelka – pierwsza w Polsce zdobiona unikalnymi tłoczeniami butelka zwrotna. Już wtedy wiadomo było, że markę czekają kolejne zmiany, które miały nadać jej współczesny
i dynamiczny charakter.
Najlepsze w sześciu stopniach
Żywiec smakuje najlepiej, gdy jego temperatura nie przekracza sześciu stopni Celsjusza – wówczas najpełniej oddaje swoje walory smakowe i zapachowe. Marka zadbała o to, aby konsumenci zawsze byli pewni, że otwierany przez nich Żywiec będzie świetnie smakował. Nowa puszka jako jedyna
w Europie wyposażona została w termoaktywny wskaźnik reagujący na zmianę temperatury. Kiedy symbol korony habsburskiej widoczny na opakowaniu zmienia kolor na niebieski to znak, że Żywiec jest już idealnie schłodzony. Ten sam wskaźnik widnieje na butelce.
„Chcieliśmy, żeby idealnie schłodzony, a zatem najlepiej smakujący Żywiec, był na wyciągnięcie ręki. Udało się to dzięki wprowadzeniu druku termoaktywnego. Dajemy naszym konsumentom praktyczną wartość, jakiej na polskim rynku do tej pory nie było” – komentuje Marcin Filipiak, manager marki Żywiec.
Zawsze z najlepszymi
Nowe opakowania to nie jedyna płaszczyzna, na której przejawiają się zmiany. We współpracy
ze światowej sławy designerem, Januszem Kaniewskim, który pracował m.in. dla Ferrari czy Fiata, marka wprowadza niezwykle elegancką i solidną a zarazem wysoce funkcjonalną szklankę. Jest to pierwsze tego typu szkło w Polsce, którego profilowana bryła naturalnie dopasowuje się do dłoni,
a barmanowi ułatwia odpowiednie dostawienie jej do nalewaka pod kątem 45 stopni, koniecznym
do utworzenia idealnej piany. Jej wyjątkowość podkreśla seria tłoczeń przedstawiających najważniejsze dla marki symbole.
Jakość najwyższej próby
Marka unowocześnienia swój wizerunek i nadaje nowym opakowaniom szereg atrybutów podkreślających jej charakter premium. Wyjątkową fakturę puszki uzyskano dzięki wprowadzeniu serii dodatkowych tłoczeń. Zdecydowano się na uproszczenie kolorystyki i wydobycie intensywności z prostych, ale energetycznych zestawień barw marki. Znaczącą zmianą jest wprowadzenie srebra, które podkreśla nowoczesność Żywca. Postawiono na biel, dzięki której nowa puszka może bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Tańcząca para nabrała dynamizmu i współczesnego wyglądu. Nowością na rynku jest także unikalna zawleczka puszki z wyciętą koroną habsburską.
Tradycja w parze z nowoczesnością
O sile Żywca świadczy jego zdolność do czerpania z tradycji i łączenia jej z innowacyjnością
oraz podążaniem za współczesnym konsumentem. Najlepszym przykładem na współistnienie tych dwóch cech jest unikalna zawleczka z wizerunkiem korony habsburskiej – symbolu najwyższej jakości, nadawanego przez dynastię tylko najlepszym produktom. Kolejnym dowodem na tkwiącą
w Żywcu przekorę i energię jest powrót do pierwotnej pisowni przekreślonego Ż. Niewiele jest marek mogących się pochwalić tak wyróżniającą, a jednocześnie tak silnie z nimi kojarzoną pisownią.
Przyjemność picia piwa
Prawdziwa przyjemność picia piwa zaczyna się w momencie jego podania. Kunszt sztuki jego serowania uzupełnia podanie z zaprojektowanych specjalnie dla marki nalewaków, które swoim wyglądem nawiązują do historycznych ceramicznych kolumn i podkreślają jej niepowtarzalny styl. Ponadto, wymienione zostaną wszystkie materiały, dzięki którym kontakt z Żywcem zawsze będzie niezwykłym doznaniem. W pubach czy restauracjach pojawią się setki nowych parasoli, lodówek, barów, szklanek, mebli oraz tac i otwieraczy, które nabiorą wyrazistości, dając konsumentom przyjemność obcowania z piwem premium.
***
Grupa Żywiec S.A. to największy pracodawca w branży piwnej, zatrudniający prawie 5000 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma jest częścią Grupy Heineken, największego producenta piwa w Europie i rocznie sprzedaje 11,5 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających
w całym kraju, Spółka oferuje prawie 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Guinness i Kilkenny) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji
o firmie: www.grupazywiec.pl
Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko
w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.
Nadesłał:
joannat
|