Żywiec Zdrój zachęca dzieci, by piły zdrowiej i były po stronie natury nad morzem
29 lipca 2017 odbył się Rodzinny Festiwal w Chałupach łączący promocję zdrowego stylu życia z nauką odpowiedzialnego korzystania z natury nad morzem.Z tego względu partnerem wydarzenia została firma Żywiec Zdrój, która zadba o zdrowe nawodnienie uczestników organizując strefę „Drugie życie butelki”. Organizowana przez Fundację 5Live oraz Fundację Surfrider Letnia Akademia Surfingu i Deskorolki, to jedno z największych wydarzeń rodzinnych nad Bałtykiem. O roli prawidłowego nawodnienia oraz recyklingu najmłodsi i ich rodzice dowiedzieli się więcej odwiedzając strefę „Drugie życie butelki" Żywiec Zdrój.
„Od lat promujemy zdrowe nawyki wśród najmłodszych. To właśnie do dzieci kierujemy liczne programy i kampanie edukacyjne, dla nich stworzyliśmy też dedykowane serie produktów w atrakcyjnych dla dzieci, różnorodnych opakowaniach - mówi Inga Songin, Dyrektor marketingu i PR Żywiec Zdrój - Nasza obecność w najbardziej popularnym miejscu rodzinnego wypoczynku, czyli nad morzem bałtyckim, pozwoli nam pokazać dzieciom fascynujący świat wody w formie zabaw i warsztatów" - dodaje Inga Songin
Żywiec Zdrój realizuje misję, zgodnie z którą zachęca do picia zdrowiej i bycia po stronie natury, poprzez aktywności w popularnych miejscach spędzania wolnego czasu podczas wakacji. W ramach tej strategii, firma rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Warszawa umożliwiając wymianę pustych opakowań PET na wodę Żywiec Zdrój po obu stronach Wisły w Stolicy. Żywiec Zdrój realizuje też letnią kampanię „Weź wodę nad wodę", która polega na edukacji o roli regularnego nawadniania organizmu i zapewnieniu dostępności produktów Żywiec Zdrój wśród wypoczywających nad morzem. Plażowicze będą mogli korzystać również z kilkunastu wydarzeń rodzinnych.
Letnia Akademia Surfingu i Deskorolki organizowana jest przez Fundację 5Live oraz Fundację Surfrider. W czasie tegorocznej imprezy można było wziąć udział w licznych warsztatach i korzystać z indywidualnych szkoleń m.in. kursów surfingowych, pokazów ratownictwa wodnego czy zajęć fitness.
Nadesłał:
Havas PR
|