Niedziela, 2017-03-12 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Zaprojektowany w Szwecji, produkowany we Włoszech – Volvo 262C kończy 40 lat
Czterdzieści lat temu, Volvo podjęło decyzję o zmianie swojego wizerunku statecznej, praktycznej i spokojnej marki. Kiedy Szwedzi zaprezentowali model 262 Coupe, nikt ze świata motoryzacji nie przeszedł obok niego obojętnie.
Zespół Polestar Cyan Racing – cel na ten rok: tytuł Mistrza Świata WTCC
Po swoim debiutanckim sezonie, w którym wyniki zespołu Polestar Cyan Racing przerosły wszelkie oczekiwania i rozbudził apetyty na więcej w sezonie 2017 do stawki dołączy trzecie niebieskie Volvo S60 TC1.
Jak dobrać muzykę do restauracji lub hotelu? O magii odpowiedniej playlisty.
Jak dobrać muzykę do restauracji, hotelu lub salonu kosmetycznego, czyli na czym polega magia dobrej playlisty?
Muzyka niezależna Vs komercyjna. Co wybrać?
To, że „muzyka łagodzi obyczaje” wiemy doskonale. Ale czy nieodpowiednio dobrana, również spełni tę funkcję? Czy o każdej porze dnia chcemy słuchać tego samego typu muzyki? Czy klienci podczas zakupu farby do mieszkania chcą słyszeć w tle reklamy nowych suplementów diety?
Audiomarketing – zaklęcie współczesnego marketingu
Cel jest prosty – muzyka sklepowa ma nie tylko zachęcać do zakupów, ale też kreować i oddawać wyobrażenie marki. Światowi liderzy marketingu sensorycznego utworzyli playlisty utworów, które mają kreować ich wizerunek i definiować styl życia, a także kojarzyć się z nabywaniem nowych produktów.
Muzyka a wizerunek marki
Współczesna reklama odwołuje się do zmysłów – wzrok, słuch, węch, dotyk i smak zaczynają grać ważne rolę w badaniach nad odbiorem marki w różnych jej postaciach. Te działania nazywamy marketingiem sensorycznym.
Muzyka w lokalu bez opłat ZAiKS. Prawnik radzi.
Restauracje, galerie handlowe, zakłady usługowe, sklepy – wszędzie tam, gdzie pojawiają się klienci, usłyszeć można muzykę, której zadaniem jest nie tylko wrażenie estetyczne, ale również zachęcenie konsumenta do zakupów.
Wykorzystanie sztucznych skał w dekoracjach ogrodowych
Sztuczne skały z roku na rok zdobywają coraz większe grono zwolenników. Głównym powodem ich popularności jest nie tylko wygląd (który w większości przypadków przypomina naturalne formacje skalne)
Efektywna i szybka nauka, czyli jak uczyć się skutecznie
Każdy człowiek uczy się całe życie. Z tego względu warto przyswoić sobie pewne techniki, które sprawią, iż proces nauki będzie stanowił dla nas mniejszy wysiłek i będzie sprawiał przyjemność. Wielu ludzi nie zdaje sobie nawet sprawy z faktu, że się czegoś uczy.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
AkzoNobel finalizuje sprzedaż AkzoNobel India na rzecz JSW Group
AkzoNobel N.V. ogłosił zakończenie procesu sprzedaży spółki AkzoNobel India Limited (ANIL) na rzecz JSW Group – jednego z czołowych, zdywersyfikowanych konglomeratów w Indiach. Finalizacja transakcji stanowi istotny etap w realizacji strategii AkzoNobel, ogłoszonej w październiku 2024 r.
Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.
Najczęściej czytane artykuły:
Coroczna konferencja OPEC. Ciepłownictwo przyszłości w Gdyni
Rozwój miejskiej infrastruktury energetycznej w oparciu o nowoczesne rozwiązania techniczne oraz komfort środowiska i mieszkańców był tematem obrad konferencji zorganizowanej przez gdyński OPEC we współpracy z PGE Energia Ciepła oraz Urzędem Miasta Gdyni.
FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury
Minimalizm, luksusowe wykończenia, ergonomia i technologie przyjazne środowisku — nowe kolekcje armatury FERRO odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników. Dystrybutorzy mogą liczyć na wzrost zainteresowania produktami dzięki intensywnemu wsparciu marketingowemu.
ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025
Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach
ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.
Mars opublikował wyniki raportu „Kakao dla Pokoleń” 2024
Mars od ponad 100 lat opiera produkcję swoich kultowych marek czekoladowych na kakao. W 2018 roku firma ogłosiła strategię „Cocoa for Generations”, przeznaczając 1 miliard dolarów na wspieranie społeczności uprawiających kakao i rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw.
Allegro i Wolt łączą siły – wspólny krok w kierunku prostszej codzienności
Allegro, najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, oraz Wolt, dynamicznie rozwijająca się aplikacja do zamawiania jedzenia i produktów codziennego użytku, ogłaszają współpracę, która otworzy przed klientami nowe możliwości.
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.
Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi
BizTech Konsulting z Oberig IT zapraszają na webinarium, podczas którego pokażą, w jaki sposób rozwiązanie AlgoSec pomaga przejść od chaotycznych procesów do pełnej kontroli i przejrzystości w zarządzaniu infrastrukturą sieciową.
3.12.2025 godzina 10:00
Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka
W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.
Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.
Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft
Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.
Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.
Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online
Na pierwszy rzut oka inwestowanie w fundusze inwestycyjne i korzystanie z nowoczesnych platform inwestycyjnych online może wydawać się podobne – w obu przypadkach inwestor powierza swoje środki podmiotowi, który zarządza nimi w jego imieniu.
SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025
BohaterONy 2025 im. Powstańców Warszawskich to nagroda, która wyróżnia osoby, instytucje i organizacje, które w szczególny sposób przyczyniają się do popularyzacji wiedzy o historii Polski XX wieku oraz angażują się w działania edukacyjne i społeczne.
AkzoNobel finalizuje sprzedaż AkzoNobel India na rzecz JSW Group
AkzoNobel N.V. ogłosił zakończenie procesu sprzedaży spółki AkzoNobel India Limited (ANIL) na rzecz JSW Group – jednego z czołowych, zdywersyfikowanych konglomeratów w Indiach. Finalizacja transakcji stanowi istotny etap w realizacji strategii AkzoNobel, ogłoszonej w październiku 2024 r.