Poniedziałek, 2020-09-14 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Skup przepracowanego oleju, zasady bezpieczeństwa
Olej przepracowany nazywamy także olejem zużytym. Do grupy olejów przepracowanych zaliczamy wszelkiego rodzaju oleje smarowe bądź przemysłowe, które nie nadają się już do dalszego stosowania w swojej pierwotnej roli.
Postaw na denim we Wrocław Fashion Outlet
Jest ponadczasowy. Świetnie sprawdza się podczas chłodniejszych i cieplejszych dni. W domu. Biurze. Szkole. We Wrocław Fashion Outlet ruszył czas jeansobrania, czyli okazji na denimowe stylizacje z rabatami nawet do – 70%. Do końca września trwa tam także akcja Zasadź z nami las
Commvault udostępna zaktualizowaną ofertę inteligentnych narzędzi do zarządzania danymi
Firma Commvault ogłosiła dostępność dodatków do swojej oferty inteligentnego zarządzania danymi (Intelligent Data Management). Zaktualizowana oferta upraszcza zarządzanie danymi i jest zoptymalizowana pod kątem chmury.
Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy
Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
Modern classic w stylowym apartamencie
Styl art deco nieustannie inspiruje architektów wnętrz swoim niepowtarzalnym charakterem i pięknem form. Nie tylko w swojej pierwotnej formie, ale również w nieoczywistych nawiązaniach.
EQ2 na półmetku budowy
W budynku biurowym EQ2, realizowanym przez Grupę Waryński w Warszawie u zbiegu ulicy Wschowskiej z Ordona, rozpoczęły się już prace związane z wykończeniem wnętrz części wspólnych. Ku końcowi zmierza również montaż szklanej elewacji.
Nowoczesny okap kuchenny - niezbędne urządzenie w kuchni Twoich marzeń.
Nowoczesny okap kuchenny - niezbędne urządzenie w kuchni Twoich marzeń.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
Polacy zwolennikami atrakcyjnego i bezpiecznego wypoczynku na działce
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Castorama Polska
„Młodzi Tytani: Akcja!” już niebawem na Cartoon Network!
Piątka nastolatków i ich niesamowite przygody – Młodzi Tytani wracają w szóstym sezonie serialu! Oprócz brawurowych pojedynków i dobrego humoru, najnowsze odcinki to także wycieczki w nieznane oraz niespodziewane zwroty akcji. Premiera już 21 września na Cartoon Network!
Okna jak z drewna
Orzech, daglezja, mahoń czy może dąb? A jeśli ten ostatni to naturalny, vintage, złoty czy bagienny? Oferta okien PVC ubranych w drewnopodobne folie jeszcze nigdy nie była tak różnorodna. Jakie wzory są dziś najpopularniejsze? I dlaczego zainteresowanie nimi wciąż rośnie?
Jak czarny bez może wzmocnić Twój organizm?
Czarny bez jest darem od natury. Jego kwiaty oraz owoce mają właściwości lecznicze, które są wykorzystywane w medycynie ludowej od pokoleń. Dlaczego czarny bez jest tak cenną rośliną i w jaki sposób może Cię wzmocnić? Sprawdź!
Forfait Ripple - avis et analyse du produit
Les forfaits d'investissement avec de la cryptomonnaie sont un type de produits, qui sont sur le marché depuis un certain temps. Il est donc temps pour une évaluation honnête - cela vaut-il la peine d'investir votre temps dans la découverte de ce type de formation en investissement ?
Kompletna strefa prysznicowa z Basic Complete od SANPLAST SA
Kompletna strefa prysznicowa z Basic Complete od SANPLAST SA
GK RAFAMET podsumowuje I półrocze 2020 roku i pokazuje znakomity lipiec!
Grupa Kapitałowa RAFAMET podsumowuje wyniki finansowe uzyskane w I półroczu bieżącego roku.
e-point SA wchodzi z sektor publiczny. Wygrywa przetarg dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej
e-point SA rozbuduje dla UKE system Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji. Projekt jest wynikiem przetargu, ogłoszonego w kwietniu bieżącego roku.
Zdrowe fit śniadanie w 5 minut!
Pomysłowe i niebanalne rozwiązanie idealne na rozpoczęcie dnia! Szybkie i zdrowe, pełnowartościowe fit śniadanie w słoiku, które skomponujemy w 5 minut dzięki bakaliom HELIO Natura!
Pierwsza edycja Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego zakończona!
Oliwski Budżet Sąsiedzki (OBS) to projekt wsparcia finansowego dla inicjatyw zgłaszanych przez mieszkańców dzielnicy. Jego celem jest podniesienie jakości ich życia, modernizacja otaczającej przestrzeni oraz wprowadzanie rozwiązań, które rozwiną lokalne interakcje.
Krocząc ścieżką wolności – zamki i dwory na Drodze Wolności
Na przestrzeni historii obserwujemy niesłabnące pragnienie ludzi do wolności, które przez wieki przejawiało się w różnych formach. Ostatnie wydarzenia na Białorusi przypomniały nam o znaczeniu wolności i pokazały potencjał pokojowych protestów.
Rogatek wraca na ekrany – jesienne nowości w Kampanii Kolejowe ABC
Dzieci mogą już oglądać najnowszy spot edukacyjny Kampanii Kolejowe ABC, w którym bohater akcji, nosorożec Rogatek, uczy kulturalnego podróżowania pociągiem!
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zanim święta Cię przytłoczą... Jak uniknąć stresu i odpocząć w przedświątecznej gonitwie?
Okres przedświąteczny może być pełen stresu i presji, ale to także doskonała okazja, by nauczyć się dbać o siebie i stawiać granice. Zamiast dawać się porwać gonitwie, warto zaplanować czas na odpoczynek, wyznaczyć swoje priorytety i poprosić o pomoc.
Święta bez stresu? Spędź je w hotelu!
Zrelaksuj się w Święta i odpocznij od stresu.
Nowe życie starych mebli - zaskakujące metamorfozy, które odmienią Twoje wnętrza!
Metamorfoza starych mebli to świetny sposób na odświeżenie wnętrza, bez konieczności wydawania fortuny.
Najczęściej czytane artykuły:
Aranżacja wnętrz z dynią w tle
Dynia to bezsprzecznie jedno z warzyw, które silnie kojarzy się z jesienią. Króluje na talerzach, ale jest też chętnie stosowana do dekorowania domów. Przy niewielkim wysiłku pozwala bowiem ożywić wnętrza i przydomową przestrzeń, wprowadzając energetyczne akcenty.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem , mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego szczęścia.
Bitcoin bije rekordy! Czy oczekiwania na wygraną Trumpa napędzają wzrosty?
Bitcoin osiągnął kolejne rekordowe poziomy, a jego wartość wzrosła na fali spekulacji związanych z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi w USA. Inwestorzy i analitycy bacznie obserwują rynek, analizując potencjalny wpływ ewentualnej wygranej Donalda Trumpa na sektor finansowy, w tym na kryptowaluty.
Bitcoin kurs na nowych szczytach
Czy spekulacje o wygranej Trumpa napędzają wzrosty?
Jak nowoczesne firmy dbają o swoje zespoły?
Zmotywowany pracownik to klucz do sukcesu!
Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców
4 października obchodzimy Światowy Dzień Zwierząt – wyjątkowe święto, którego celem jest uświadomienie społeczeństwu, jak istotna jest ochrona i troska o wszystkie żywe istoty. Ten dzień przypomina o naszej odpowiedzialności zarówno za dziką przyrodę, jak i za domowych oraz hodowlanych podopiecznych
Świece zapłonowe NGK – precyzja i niezawodność
Niterra, globalny dostawca podzespołów motoryzacyjnych, jest ekspertem, jeśli chodzi o świece zapłonowe NGK. Jako wiodący specjalista w dziedzinie zapłonu i elektroniki pojazdowej, firma ma prawie 90-letnią historię związaną z tym kluczowym komponentem, stanowiącym serce każdego silnika benzynowego.
Superszybka zabawa w Reducie! Wpadnij do centrum i weź udział w imprezie z Sonikiem!
Już w sobotę, 19 października, z okazji zbliżającej się premiery filmu „Sonic 3. Szybki jak błyskawica”, zapraszamy wszystkich fanów szybkiego jeża do udziału w pierwszej w Polsce sonikowej imprezie! To wydarzenie, którego nie można przegapić!
Jak doceniać małe przyjemności? Art de vivre jako francuska sztuka życia
Art de vivre, czyli francuska sztuka życia, to koncepcja kształtująca codzienność Francuzów w sposób pełen harmonii i wdzięku. Filozofia ta polega na zachowaniu balansu, docenianiu czasu spędzanego z bliskimi oraz czerpaniu radości z chwili obecnej.
Wejdź do świata magii w CH Targówek!
Spędź magiczne chwile w centrum handlowym Targówek! Od 18 do 23 listopada warszawska galeria zamieni się w szkołę czarodziejstwa z prawdziwego zdarzenia. Na odwiedzających czekać będą magiczne atrakcje, gry i warsztaty – fabryka różdżek i ozdób świątecznych, eliksiry czy peleryna niewidka.
Real Madryt – Milan: katastrofa na Santiago Bernabéu, Milan zadaje cios "Królewskim"
W ostatnim spotkaniu Ligi Mistrzów pomiędzy Realem Madryt a AC Milanem na Santiago Bernabéu kibice „Królewskich” byli świadkami jednej z najbardziej zaskakujących porażek swojej drużyny w sezonie.
Wzrastająca liczba kontuzji u dzieci i młodzieży – jak zapobiegać urazom?
Na przestrzeni lat zauważalny jest wzrost liczby kontuzji wśród dzieci i młodzieży, zarówno podczas zajęć sportowych, jak i w codziennych aktywnościach. Te obserwacje niepokoją lekarzy, rodziców oraz nauczycieli. Z czego wynika ta rosnąca liczba urazów?
Wybory prezydenckie w USA
Wybory w USA: Jak media społecznościowe kształtują kampanie wyborcze?
Psychologia wyborcy amerykańskiego
Dlaczego Amerykanie głosują tak, a nie inaczej?
HONOR przeprowadził badania, które wskazują, że 35% osób chciałoby nosić ze sobą mniej urządzeń
Globalna marka technologiczna HONOR z okazji premiery smartfona HONOR Magic V3 przeprowadziła badanie, które wskazuje, że ludzie czują się przytłoczeni korzystaniem z wielu urządzeń naraz. Z ankiety przeprowadzonej z 8 tysiącami osób wynika, że przeciętny pracownik biura korzysta aż z 3 urządzeń.