DESIGNERSKA AKUSTYKA WOVEN IMAGE W OFERCIE MURASPEC
Woven Image, to nowa, znakomita marka produktów i rozwiązań akustycznych, która niedawno dołączyła do oferty Muraspec. Twórcami rozwiązań australijskiego producenta są uznani designerzy i graficy, którzy w swoich projektach łączą tradycję marki z aktualnymi trendami. Wszyscy, którzy znają i obserwują działania Muraspec w ostatnich latach, widzą, jak dużą wagę firma przykłada do tematu materiałów akustycznych, i jak dynamicznie rozwija ten segment oferty. Połączenie asortymentu tapet obiektowych z profesjonalnymi materiałami akustycznymi, tworzy dla projektantów wnętrz komercyjnych wygodną, komplementarną bazę rozwiązań w zakresie wykończenia ścian, w biurach, hotelach, restauracjach. Tym bardziej, że każdy klient znajdzie w Muraspec nie tylko sam produkt, ale także fachowe doradztwo i know-how.
Wraz ze zmianą trendów w aranżacji wnętrz biurowych, najważniejszymi obszarami do poprawy komfortu akustycznego są przestrzenie do pracy, zwłaszcza te o charakterze open-space, ale również sale konferencyjne, przestrzenie wypoczynkowe i pomieszczenia z dużą ilością powierzchni „twardych" (szkła, kamienia, pomalowane farbami itp.). Wprowadzenie elementów akustycznych w postaci ścianek działowych czy przegród biurkowych, wyłożenie ścian tapetami, to zabiegi, które wyraźnie poprawią komfort pracujących tam osób. Co ważne - zmiany te można przeprowadzić łatwo, bez dużego remontu, nawet gdy inwestycja jest już zrealizowana.
Również jeśli chodzi o obiekty hotelowe akustyka jest zagadnieniem, które obejmuje właściwie wszystkie hotelowe przestrzenie, od lobby, przez korytarze, pokoje hotelowe, po sale konferencyjne i restaurację. W każdym z tych miejsc można poprawić komfort akustyczny dzięki gamie dostępnych rozwiązań. Do wyboru są tapety akustyczne, ścianki, zawiesia sufitowe, lampy, przegrody itp. - a wszystko to dostępne w ofercie firmy Muraspec. Od niedawna propozycji jest jeszcze więcej, ponieważ do portfolio firmy dołączyła australijska marka Woven Image.
- Zachwyciła nas jakość produktów Woven Image, długoletnie doświadczenie w produkcji tego typu rozwiązań oraz ekologiczne podejście firmy, która już w 2004 roku opatentowała i wprowadziła na rynek akustyczny filc PET w 60 proc. wykonany z włókien pochodzących z recyklingu - mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Nie bez znaczenia w decyzji Muraspec był też znakomity design rozwiązań Woven Image, który osadzony jest w aktualnych trendach wzorniczych i kolorystycznych, a jednocześnie czerpie z tego, co najlepsze w tradycji firmy. Do tworzenia swoich produktów firma zaprasza uznanych designerów wzornictwa przemysłowego takich jak np. Michael Young, Adam Goodrum, Dinosaur Designs, jak również grafików (Alex Miles), czy projektantów mody (Akira Isogawa ).
Zapraszamy do świata ekologicznej, designerskiej akustyki Muraspec: https://www.muraspec.pl/oferta/akustyka/woven-image
Nadesłał:
Synergia PR
|