Dulux Ambiance Ceramic – AkzoNobel startuje z nową kampanią
5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic.
Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie i SoMe pod hasłem Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, w którym pojawia się 5 Muz uosabiających atmosfery – palety barw nowego produktu.
Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic – nowego produktu w segmencie farb ceramicznych premium, a także zainspirowanie Polaków do zmiany i ożywiania swych wnętrz. Farby Dulux Ambiance Ceramic charakteryzują się bowiem między innymi wyrazistymi i trwałymi kolorami w technologii HD, które zostały ułożone w 4 unikalnych paletach barw – atmosferach.
„Najważniejszym zadaniem kampanii jest zbudowanie pozytywnej relacji między konsumentem a marką. Pragniemy zaprezentować nowy produkt, który w pełni wpisuje się w naszą misję, a zarazem jest swego rodzaju wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów” – mówi Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.
W ramach kampanii powstał spot:
https://www.youtube.com/watch?v=JcH66D8UVKo. Występujące w nim żywiołowe Muzy podkreślają łatwość i elastyczność dopasowania Dulux Ambiance Ceramic do wymarzonego wnętrza. Spot emitowany będzie w stacjach grup TVP, Polsat oraz TVN, a także w VOD: TVP VOD, Player i Polsat Go. Ponadto będzie go można zobaczyć w serwisach typu: Interia.pl, RMF.FM, a także na YouTube i w Social Mediach. Lokalizację reklamy dla polskiego rynku zrealizowała agencja kreatywna Kalicińscy. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja oS3.
Działania reklamowe prowadzone będą również w kanale OOH w sieci AdScreen, a także w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i Pinterest.
Z ramienia AkzoNobel za launch Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialna jest Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi. Zakup mediów do kampanii zrealizowały domy mediowe: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.
Dulux Ambiance Ceramic będzie dystrybuowana szeroko w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym.
O firmie AkzoNobel
Dostarczamy zrównoważone i innowacyjne farby i powłoki, na których coraz częściej polegają nasi klienci - z korzyścią dla swoich społeczności oraz dla środowiska. To właśnie dlatego wszystko, co robimy, podporządkowane jest strategii People. Planet. Paint. Nasze globalne portfolio marek takich jak Dulux, International, Sikkens oraz Interpon cieszy się zaufaniem klientów z całego świata. Działamy w ponad 150 krajach, zaś nasza wizja zakłada, że staniemy się globalnym liderem branży. Tylko takiego podejścia można spodziewać się od pełniącej rolę pioniera firmy działającej w sektorze farb, która dąży do osiągnięcia opierających się na osiągnięciach naukowych celów i podejmuje rzeczywiste działania w celu sprostania globalnym wyzwaniom, pragnąc chronić przyszłe pokolenia.
Nadesłał:
Pan Kowalski Strategicznie
|