#IKEAStarterPack – nowa kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
Kiedy przyjaciół jest więcej niż metrów kwadratowych w mieszkaniu, gdy zbliża się sezon festiwalowy albo gdy nowa pasja przejmuje przestrzeń - na IKEA zawsze można liczyć!
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
Ruszyła nowa kampania #IKEAStarterPack. Twórcy pokazują w niej produkty, bez których nie wyobrażają sobie ważnych dla siebie momentów: pierwszego dnia w nowym mieszkaniu, rozgrzewki przed festiwalem albo odwiedzin znajomych. W spotach promujących kampanię wystąpili popularni muzycy – Tribbs i bryska oraz twórcy internetowi – Wielorybek i Ciepłe Skarpety, a swoimi #IKEAStarterPack podzielą się jeszcze inni influencerzy. #IKEAStarterPack to propozycje zestawów produktów z IKEA, z którymi łatwiej jest wystartować.
Nowe początki dla każdego wyglądają inaczej, ale tak długo, jak otaczasz się tym, co odzwierciedla Twój własny styl i charakter, nie musisz nigdy zaczynać od zera. Niezależnie od tego, czy znajomi wpadają do Twojego nowego mieszkania, czy zadomawiasz się we współdzielonej przestrzeni w akademiku – dzięki IKEA wystartujesz w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji – mówi Karolina Szabłowska, Marketing Communications Manager w IKEA.
Kampania zabiera widzów do uniwersum IKEA. Przez wrota torby FRAKTA wchodzimy do świata, w którym wszystko jest niebiesko-żółte, a bohaterowie noszą szyte na miarę kreacje inspirowane kultową torbą.
Chociaż stroje nie będą dostępne w sprzedaży, IKEA przygotowała prawdziwą gratkę dla miłośników „upcycled IKEA fashion” – w trakcie trwania kampanii w wybranych sklepach IKEA w Polsce powstaną specjalne przestrzenie nawiązujące wizualnie do scenografii ze spotów, w których będzie można przymierzyć efektowne sztuczne futro ze stylizacji bryskiej oraz stworzyć własne zdjęcia i wideo w uniwersum IKEA. Strefy ze scenografią z kampanii znajdą się w sklepach w Warszawie (Janki i Targówek) Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie.
Ale to nie wszystko! Już wkrótce na TikToku pojawi się filtr, przy pomocy którego każdy stworzy swój #IKEAStarterPack, a zwieńczeniem kampanii będzie konkurs, w którym do wygrania będą starterpacki IKEA. Stay tuned!
Kampania będzie emitowana m.in. na TikTok, Instagram, Snapchat, Youtube i Facebook oraz w innych mediach, z których korzysta Gen Z. Obserwuj IKEA w social media, a po więcej materiałów z kampanii zajrzyj na profile twórców. Odwiedź IKEA stacjonarnie lub online i stwórz własny #IKEAStarterPack na każdą okazję!
Za reżyserię spotów odpowiada Igor Ignacy Leśniewski (znany pierwotnie jako twórca z Youtube’a, a odpowiedzialny m.in. za klip do utworu Maty „Papuga”). Bohaterów kampanii stylizował Seba Tokarczyk tworząc niepowtarzalne kreacje z torby FRAKTA i akcesoriów IKEA. Scenografię w stylu dream scape stworzyła Zuza Słomińska. Za koncept i realizację projektu odpowiada VMLY&R Polska - Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber, Natalia Borawska, Ewa Sypień, Ola Maleszyk i Magda Michalska. Produkcją zajął się Spokój Film, Media zapewnia Wavemaker, a dobry PR - Garden of Words.
Nadesłał:
AniaGOW
|