Marka ASICS startuje z kobiecą kampanią


Marka ASICS startuje z kobiecą kampanią
2023-04-03
ASICS startuje z globalną kampanią zwracającą uwagę na skuteczność aktywności fizycznej kobiet w codziennej walce ze stresem. Kampania jest inauguracją nowej kolekcji ASICS NAGINO i podkreśla pozytywny wpływ, jaki ruch może wywierać na nasz stan psychiczny.

To odpowiedź na przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie ASICS 2022 State of Mind Index, które dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni, co skutkuje ich gorszym samopoczuciem psychicznym.

 

Kampania akcentuje siłę aktywności na stan umysłu

W świecie dostarczającym stresujących bodźców na rekordowym poziomie, celem kampanii jest eksponowanie kojącego wpływu ćwiczeń fizycznych na mózg. Kontrastując przyspieszony oddech, jakiego doświadczamy w chwilach stresu, z kontrolowanymi, rytmicznymi oddechami podczas treningu, nowa kampania podkreśla moc i wpływ treningu na równoważenie stresu i napięć codziennego życia.

 

Kolekcja ASICS NAGINO

Zaprojektowana przez kobiety – dla kobiet, nowa kolekcja ASICS NAGINO została opracowana tak, by wspierać panie w poszukiwaniu ich wewnętrznego spokoju. Każdy element kolekcji został stworzony
w taki sposób, by inspirować i wzmacniać pewność siebie kobiety podczas codziennego biegu czy treningu. Dzięki kolekcji NAGINO chcemy, by kobieta poczuła się pewnie przed, w trakcie i po treningu. Wiemy, że nic nie uwalnia umysłu tak, jak ćwiczenia fizyczne, w związku z tym nasza kolekcja ma spełnić bardzo istotny cel – pozwolić użytkownikowi w 100% skupić się na sobie i wykonywanej aktywności
– wyjaśnia Martina Jurcova, Product Manager for Apparel and Accessories w ASICS.

 

W skład kolekcji wchodzą produkty przygotowane z myślą o bieganiu i treningu, uzupełnione korespondującą kolorystycznie szeroką ofertą obuwia, w tym także innowacyjnym butem biegowym
GEL-NIMBUS 25. Każdy element stroju jest przemyślany technicznie, uzupełniony o kieszonki do przechowywania i możliwość redukcji warstw w trakcie ruchu. Jednym z wyróżniających się elementów jest koszulka biegowa NAGINO Run Unitard, wykonana z wysokiej jakości melanżowej dzianiny o dopasowanym kroju, zapewniającym komfort i odpowiednie wsparcie kobiecego ciała.

 

Zobowiązanie ASICS do poruszenia każdego umysłu

ASICS wierzy, że każdy zasługuje na prawo do ruchu, abyśmy wszyscy mogli osiągnąć Zdrowy Umysł w Zdrowym Ciele (Anima Sana In Corpore Sano). Właśnie dlatego ASICS rozpoczyna swoją misję poruszenia wszystkich umysłów, aby pomóc w walce z nierównościami w dostępie do aktywności fizycznej i wspierać każdego w doświadczeniu pozytywnych, psychicznych korzyści płynących z ruchu. Misja ta jest odpowiedzią na badanie ASICS State of Mind Index, które ujawniło różnice w poziomie aktywności kobiet i mężczyzn, ustalając, że panie ćwiczą znacznie mniej niż panowie, potencjalnie tracąc psychiczne korzyści, jakie zapewnia trening.

 

Jako pierwszy krok do poruszenia wszystkich umysłów, ASICS przeprowadza globalne badanie na żywo, by lepiej zrozumieć bariery środowiskowe i społeczne, które powstrzymują kobiety przed ćwiczeniami i ustalić, jakich narzędzi użyć, aby pomóc im zasypać tę lukę w dostępie do aktywności fizycznej.

Nadesłał:

2pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl