Oracle Insurance przedstawia nową wersję rozwiązania Oracle Insurance Revenue Management and Billing
Rozszerzony zestaw funkcji zapewnia klientom większą wygodę obsługi, pomagając jednocześnie uprościć infrastrukturę informatyczną i obniżyć koszty.
Dział Oracle Insurance wprowadził na rynek oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing 2.2.3 - najnowszą wersję systemu Oracle do zarządzania fakturowaniem, płatnościami i windykacją.
- Najnowsza wersja jest wyposażona w funkcje, które pomagają ubezpieczycielom obniżyć koszty poprzez konsolidację infrastruktury do fakturowania, zwiększyć wgląd w proces fakturowania, zwiększyć możliwości generowania przychodów oraz poprawić obsługę klientów i wsparcie dla sieci sprzedaży.
- System Oracle Insurance Revenue Management and Billing, który umożliwia zarządzanie fakturowaniem, płatnościami i windykacją za pomocą jednego rozwiązania, jest teraz zintegrowany z modułem Oracle Business Intelligence Publisher. Integracja ta pomaga ubezpieczycielom generować szablony raportów w czasie rzeczywistym, zapewniając rozszerzony wgląd w wystawianie faktur klientom oraz w przepływ środków pieniężnych, usprawniając tym samym zarządzanie przychodami.
- Rozszerzone funkcje tabel, tworzenia pul i zagregowanego określania cen zapewniają wsparcie na wielu szczeblach, umożliwiając ubezpieczycielom szybkie dodawanie produktów i wystawianie faktur nie tylko za składki ubezpieczeniowe. Na przykład ubezpieczyciel oferujący ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe może wykorzystywać ten system do wystawiania faktur za usługi dodatkowe, takie jak programy pomocy drogowej, uzyskując tym samym nowe możliwości generowania przychodów.
- System Oracle Insurance Revenue Management and Billing jest wyposażony wzaawansowany moduł obliczeniowy, który przyjmuje dane z wielu systemów administrowania polisami w celu utworzenia skonsolidowanej faktury. Moduł obliczeniowy może także pomóc ubezpieczycielom w spełnieniu złożonych wymogów dotyczących podatków i prowizji.
- Nowa wersja oferuje ubezpieczycielom rozszerzone, oparte na regułach możliwości automatyzacji zarządzania kredytami i windykacją. Ubezpieczyciele mogą wykorzystywać reguły biznesowe do automatyzacji dowolnego, odpowiadającego im zakresu procesu obsługi kredytów i windykacji, w tym monitorowania należności, wysyłania przypomnień, anulowań iodpisów dla firm.
Informacje dodatkowe
Oracle Insurance
Oracle Insurance w serwisie Facebook
Oracle Insurance w serwisie Twitter
Oracle Insurance w serwisie LinkedIn
Oracle Insurance w serwisie YouTube
Oracle Insurance - specjalistyczny blog
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Katarzyna.Pilarska@oracle.com
Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska
Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/
Nadesłał:
Oracle
|