2014-07-11
* To świetny pomysł na pyszną i lekką przekąskę dla dynamicznej kobiety
* Twarzą kampanii promującej nowy produkt Sunbites jest Małgosia Socha, która podjada chipsy między posiłkami
* Sunbites wprowadza też wielozbożowe paluszki
Rodzina lekkich przekąsek Sunbites powiększa się o nowy, rewolucyjny produkt – pyszne wielozbożowe chipsy o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki. To unikalny produkt na rynku, gdyż chipsy są produkowane ze zbóż – są więc źródłem cennego błonnika. Sunbites wprowadził na rynek również wielozbożowe paluszki. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży.
Pierwsze wielozbożowe chipsy Sunbites dla dynamicznej kobiety
Lekkie i chrupiące wielozbożowe chipsy Sunbites to idealna przekąska dla nowoczesnej, dynamicznej kobiety, która czasem potrzebuje zjeść coś pomiędzy posiłkami, aby móc stawić czoła wyzwaniom zabieganego dnia. Dzięki zawartości zbóż są one źródłem błonnika, a ich niepowtarzalny smak płynie z aromatycznych przypraw.
2x2 – dwa smaki w dwóch rozmiarach
Nowe wyjątkowe chipsy Sunbites o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki zostały zapakowane w kolorowe, kobiece opakowania o wadze 60 i 110 g. Mniejsze opakowanie łatwo zmieści się do Twojej torebki. Sugerowana cena detaliczna chipsów Sunbites to 3,29 zł za opakowanie 60 g.
Kampania reklamowa chipsów Sunbites
Kampania promująca chipsy Sunbites rusza 14 lipca 2014 roku. Będzie obejmowała emisję spotów reklamowych w telewizji, kampanię billboardową w ośmiu miastach oraz kampanię internetową, a także akcje samplingowe, materiały promocyjne w punktach sprzedaży i działania PR. Spot promujący wielozbożowe chipsy jest dostępny na kanale marki na YouTube (www.youtube.com/channel/UC3SfSMcBlO3Vak8uM4VA5fA).
Małgosia Socha pokochała pyszne i lekkie chipsy Sunbites, ponieważ…
„Podobnie jak wiele współczesnych kobiet pracuję na kilku etatach. Jestem mamą, żoną, aktorką, szefem kuchni, a nawet psychologiem. Ciągłe życie w ruchu sprawia, że zdarza mi się podjadać między posiłkami. Wielozbożowe chipsy Sunbites to mój pomysł na lekką i pyszną przekąskę podczas zabieganego dnia. Z przyjemnością sięgam po nie, aby naładować akumulatory. Ich siła tkwi w zbożach, dzięki czemu są źródłem cennego błonnika, oraz aromatycznych przyprawach, które nadają im wyrazisty smak” – powiedziała Małgorzata Socha.
Wielozbożowe paluszki Sunbites
Sunbites wprowadził również wielozbożowe paluszki, które świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska podczas spotkań z przyjaciółmi, spaceru z dzieckiem czy rodzinnego pikniku. Są one dostępne w opakowaniach o wadze 70 i 300 g. Sugerowana cena detaliczna paluszków Sunbites to 1,29 zł za opakowanie 70 g.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Urszula Matej-Bil, Marta Miller
Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 535 222 013, + 48 535 222 015
e-mail: umatej@questiapr.pl, mmiller@questiapr.pl
Nadesłał:
Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/
|
|