Serwis prasowy

Czwartek, 2021-11-4 - karta z kalendarza:

Imieniny: Karola i Olgierda
Wybierz życzenia imieninowe i wyślij solenizantom: Życzenia i smsy

Artykuły z tego dnia:

Głęboka restrukturyzacja - Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów EQUILIBRA TRICOLOGICA

Głęboka restrukturyzacja - Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów EQUILIBRA TRICOLOGICA

2021-11-04

Na ratunek zniszczonym i słabym włosom. Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów Equilibra TRICOLOGICA polecana jest do głębokiej pielęgnacji włosów osłabionych, matowych, łamliwych lub zniszczonych, wymagających skutecznej kuracji odbudowującej i wzmacniającej.

więcej »
Ruszyła budowa osiedla Trimare w nadmorskim Sztutowie!

Ruszyła budowa osiedla Trimare w nadmorskim Sztutowie!

2021-11-04

Dekpol Deweloper wystartował z realizacją swojej najnowszej inwestycji: Trimare. Kompleks powstaje w Sztutowie - jednej z najpiękniejszych miejscowości na Mierzei Wiślanej. Swoją architekturą idealnie wpasowuje się w nadmorski klimat okolicy.

więcej »
Nowości Muraspec na targach Warsaw Home

Nowości Muraspec na targach Warsaw Home

2021-11-04

Na tegorocznych targach Warsaw Home&Contract (27-30.10) firma Muraspec zaprezentowała szeroką gamę materiałów akustycznych, w tym m.in. mobilne ścianki działowe, panele, tapety akustyczne, systemy sufitowe oraz nowości: akustyczne lampy oraz mobilne przegrody biurkowe, idealne do pracy w biurze.

więcej »
Międzynarodowy automotive coraz mocniejszy w Bielsku-Białej

Międzynarodowy automotive coraz mocniejszy w Bielsku-Białej

2021-11-04

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną inwestycją dla branży motoryzacyjnej w Bielsku-Białej. W ramach Panattoni Park Bielsko-Biała IV deweloper dostarczy w formule BTS zakład produkcyjny o powierzchni 33 200 m kw. dla włoskiej firmy Cornaglia Group

więcej »
W Głogowie powstaje ponad 110 000 m kw. zielonej powierzchni, a FM Logistic zajmie 35000

W Głogowie powstaje ponad 110 000 m kw. zielonej powierzchni, a FM Logistic zajmie 35000

2021-11-04

Panattoni, największy przemysłowy deweloper w Europie, odkrywa kolejną dolnośląską lokalizację. Przedsiębiorstwo rozpoczęło budowę Panattoni Park Głogów, który docelowo zajmie ponad 20ha, w tym 111 000 m kw. pod dachem. Inwestycja przejdzie certyfikację metodą BREEAM na poziomie Excellent.

więcej »

Żabka jako pierwsza na polskim rynku oferuje klientom Lycamobile

2021-11-04

Oferta doładowań do telefonów komórkowych dostępnych w sklepach Żabka została rozszerzona o nowy produkt od operatora Lycamobile – eVoucher o nominale 25 zł z wbudowanym pakietem 50 GB na 30 dni. Lycamobile to największy operator wirtualnej sieci komórkowej (MVNO).

więcej »
6 sposobów na białą łazienkę z płytkami Opoczno

6 sposobów na białą łazienkę z płytkami Opoczno

2021-11-04

Biała łazienka to aranżacyjny klasyk o wielu twarzach. Może być nowocześnie monochromatyczna, przytulnie ocieplona dodatkiem drewna lub klasycznie elegancka. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów proponuje kolekcje, które pozwolą urządzić białą łazienkę na różne sposoby.

więcej »
Trwa finalizacja unikatowej i luksusowej inwestycji Nautic Park  na polskim wybrzeżu

Trwa finalizacja unikatowej i luksusowej inwestycji Nautic Park na polskim wybrzeżu

2021-11-04

Jeszcze w tym roku zakończy się realizacja nadmorskiego projektu apartamentowego Nautic Park. Projekt wyróżnia się nowoczesną i kameralną architekturą z szeregiem udogodnień dla mieszkańców.

więcej »

LECH FREE NAWIĄZAŁ WSPÓŁPRACĘ Z POLSKĄ LIGĄ ESPORTOWĄ

2021-11-04

Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment esportu. We współpracy z Ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu, bo przecież Lechendy mogą wszystko

więcej »
10 filarów zrównoważonego rozwoju, czyli design odpowiedzialny za dobro planety

10 filarów zrównoważonego rozwoju, czyli design odpowiedzialny za dobro planety

2021-11-04

To,czego nie stworzyła przyroda, zostało zaprojektowane i wyprodukowane. W trakcie tych procesów można być w zgodzie z naturą, a także działać na rzecz ochrony środowiska. Taka właśnie wizja przyświeca firmie Greenlam, u podstaw której leży zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.

więcej »

GEFCO partnerem logistycznym Citroëna. Obsługa innowacyjnego auta elektrycznego AMI.

2021-11-04

GEFCO, wiodący dostawca logistyki dla branży motoryzacyjnej w Europie, zostało partnerem logistycznym Citroëna we Włoszech w zakresie obsługi innowacyjnego i w pełni elektrycznego pojazdu czterokołowego AMI.

więcej »

Port Łódź na weekend

2021-11-04

Port Łódź zaprasza na kolejną edycję Jarmarku Regionalnego. Regionalni wystawcy pojawią się w Centrum w piątek, 5 listopada, a z ich oferty będzie można skorzystać aż do 13 listopada włącznie. Najbliższa sobota w Porcie Łódź to także spotkanie z ekspertami w ramach kampanii „Łódź OddychaMY".

więcej »

Getin Bank wprowadza do aplikacji mobilnej usługę parkowanie z mPay

2021-11-04

Getin Bank przygotował dla swoich klientów nową usługę - od dzisiaj mogą płacić za parking bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Szukanie parkometru i drobnych w kieszeni nie będzie już koniecznością. Dostawcą usługi jest mPay.

więcej »

Ty też możesz pomóc – zbiórka krwi w ETC Swarzędz

2021-11-04

ETC Swarzędz oraz Leroy Merlin zachęcają wszystkich mieszkańców gminy do podzielenia się krwią. Każdy będzie miał szansę pomóc potrzebującym już w najbliższą sobotę 6 listopada. W godzinach 09:00-14:00 na terenie parkingu centrum handlowego stanie specjalny krwiobus.

więcej »
Sposób na kuchnię – o pięciu zasadach projektowania kuchni na webinarze OKK! design

Sposób na kuchnię – o pięciu zasadach projektowania kuchni na webinarze OKK! design

2021-11-04

Kuchnia często nazywana jest sercem domu, ponieważ to tutaj krzyżują się drogi wszystkich domowników o każdej porze dnia. Kuchnia spełnia podstawową funkcję przygotowywania posiłków, ale nie tylko!

więcej »
Droga Czerwona: analitycy Betfan prognozują terminy

Droga Czerwona: analitycy Betfan prognozują terminy

2021-11-04

Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Trójmiasto doczeka się w końcu budowy Drogi Czerwonej, mającej połączyć gdyński port z siecią dróg krajowych. Zdaniem BETFAN prace budowlane przy tej inwestycji ruszą w ciągu pięciu lat, tj. do końca 2026 r.

więcej »
Oryginalne wnętrza z charakterem

Oryginalne wnętrza z charakterem

2021-11-04

Szukając nietuzinkowych pomysłów na wykończenie wnętrza warto poznać szeroki wachlarz możliwości farb do zadań specjalnych Tikkurila. Dzięki nim nawet proste zabiegi dekoracyjne zapewnią „efekt wow” i podkreślą kreatywny styl domowników.

więcej »
Różowe królestwo małej księżniczki

Różowe królestwo małej księżniczki

2021-11-04

Małe księżniczki uwielbiają róż, dlatego warto sięgać po jego odcienie w aranżacjach dziecięcych wnętrz. Zastosowanie barwnych propozycji farb Beckers pozwoli wyczarować królestwo, które nie tylko będzie budzić zachwyt, ale też stanowić praktyczne rozwiązania nawet dla wrażliwych maluchów.

więcej »
Niemal co 2. specjalista IT z Polski chce pracować w kraju – raport No Fluff Jobs

Niemal co 2. specjalista IT z Polski chce pracować w kraju – raport No Fluff Jobs

2021-11-04

Z raportu „Specjaliści IT w Europie Środkowo-Wschodniej” przygotowanego przez No Fluff Jobs wynika, że co 2. specjalista IT z Polski mając do wyboru inne kraje regionu, najchętniej pracowałby w ojczyźnie. Co więcej, specjaliści IT znad Wisły wykazują także większą chęć zmiany obecnego miejsca pracy.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Czar jesiennych inspiracji we wnętrzach

Czar jesiennych inspiracji we wnętrzach

2021-11-04

Jesień, mimo postępującej dominacji szarości, pokazuje, jak barwy zmieniającej się przyrody mogą stworzyć na jej tle niezwykle malowniczą kompozycję. To także urokliwa inspiracja, jak dzięki drobnym zabiegom odmienić wnętrze przed zimą, nadając mu oryginalności i nowej energii.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy

2021-11-04

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

więcej »
Droga do sukcesu

Droga do sukcesu

2021-11-04

Michalina Mielnicka - właścicielka LaVish Beauty Studio w Gdańsku. Od 2014 roku stylista rzęs oraz brwi. Laureatka mistrzostw i olimpiad na arenie międzynarodowej.

więcej »
Credit Agricole zaprasza na Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Credit Agricole zaprasza na Forum Rynku Spożywczego i Handlu

2021-11-04

Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej? Jaki będzie wpływ podatków na rozwój branży alkoholowej? Zmiany trendów konsumenckich a rynek mięsa – rewolucja czy ewolucja? ? Na te i wiele innych tematów dyskutować będą uczestnicy Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

więcej »
Ruszyła budowa I etapu Alei Praskich w Warszawie

Ruszyła budowa I etapu Alei Praskich w Warszawie

2021-11-04

Wystartowała realizacja I etapu Alei Praskich, nowego osiedla realizowanego przez Develię na warszawskiej Pradze Południe. Generalny wykonawca, firma TechBau, rozpoczęła już prace budowlane związane z podziemnymi kondygnacjami inwestycji.

więcej »
Nowa inwestycja Brain Embassy w samym sercu Warszawy

Nowa inwestycja Brain Embassy w samym sercu Warszawy

2021-11-04

Brain Embassy nie zwalnia tempa rozwoju i powiększa swoje portfolio o nowe przestrzenie coworkingowe.

więcej »
Cerrad sponsorem aktywnego podwórka szkolnego w Jagodnem

Cerrad sponsorem aktywnego podwórka szkolnego w Jagodnem

2021-11-04

W ramach programu grantowego Grupy CERRAD, Pomagajmy razem, zrewitalizowaliśmy podwórko szkolne przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem.

więcej »

Wyszukiwarka:

Kalendarium

« Listopad 2021 »
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
123 4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Ostatnio dodane artykuły:

Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe? Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe?
Współczesne wydarzenie firmowe to znacznie więcej niż tylko okazja do spotkania. To strategiczne narzędzie w rękach nowoczesnego przedsiębiorcy. Właściwie zaplanowane i zrealizowane, może wspierać różnorodne cele biznesowe. Zamiast być jedynie kosztem, staje się inwestycją o wymiernym zwrocie.

Nocleg podczas wycieczki szkolnej - hotele, schroniska czy inne opcje
Organizacja wycieczki szkolnej wymaga przemyślanego podejścia do wielu aspektów, a jednym z najważniejszych jest wybór odpowiedniego noclegu. Decyzja ta wpływa bezpośrednio na komfort uczestników, bezpieczeństwo grupy oraz całkowity koszt przedsięwzięcia.

Debiut Starbucks w Bielsku-Białej
W 2025 roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Aktywacja M&M's Złap paczkę i dołącz do wspólnej zabawy !!!
Rozpoznawalna na całym świecie marka M&M’S® wystartowała z nową kampanią, której celem jest inspirowanie do spędzania czasu w gronie rodziny i znajomych. W ramach akcji prowadzona jest loteria, w której – aż do 29 czerwca – można wygrać vouchery na wydarzenia muzyczne i festiwale.

Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży
Faktoria Win (Grupa Eurocash) prezentuje nową markę własną w swoim portfolio. Lekka i odważna identyfikacja wizualna przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okazjom. Nowość jest już dostępna we wszystkich kanałach dystrybucji Grupy Eurocash.

Polska premiera grilla elektrycznego Cecotec PerfectCountry BBQ Polska premiera grilla elektrycznego Cecotec PerfectCountry BBQ
Grill elektryczny Cecotec PerfectCountry BBQ o mocy 2000 W ma dużą powierzchnię do grilowania 43 × 38 cm. Wyposażony w wysokiej jakości płytę z powłoką RockStone, pięciostopniowy termostat i technologię PowerGrill, oferuje szybkie nagrzewanie, równomierne rozprowadzanie ciepła i łatwe czyszczenie.

Debiut Starbucks w Bielsku-Białej
W 2025 roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Spotkanie z wychowawcami WR School: Zobacz, jak Twoje dziecko poczuje się u nas jak w domu! Spotkanie z wychowawcami WR School: Zobacz, jak Twoje dziecko poczuje się u nas jak w domu!
Czy zastanawiasz się, jak wygląda prawdziwy dzień w szkole, która stawia na dobro i rozwój Twojego dziecka? Chcesz wiedzieć, jak naprawdę wygląda dzień w WR School? Mamy dla Ciebie doskonałą okazję, by poznać nas bliżej i rozwiać wszelkie wątpliwości!

Przekonaj się, jak wygląda nauka w WR School: Zapraszamy na Dzień Próbny! Przekonaj się, jak wygląda nauka w WR School: Zapraszamy na Dzień Próbny!
Zastanawiasz się, jak wygląda codzienność w szkole, która stawia na indywidualny rozwój i innowacyjne podejście do nauczania?

Wielkie otwarcie Laser Tag w Nowym Rynku – emocje i nagrody na start Wielkie otwarcie Laser Tag w Nowym Rynku – emocje i nagrody na start
Już w najbliższą sobotę, 14 czerwca, w galerii Nowym Rynku odbędzie się wielkie otwarcie nowej strefy rozrywki Laser Tag. Nowa atrakcja zapewni sporą dawkę adrenaliny i świetnej zabawy, a w dniu otwarcia na pierwszych gości czekają specjalne akcje, m.in. koło fortuny z nagrodami.

Czas odłożyć ekrany, pogoda zaprasza do zabaw na świeżym powietrzu!
Zgodnie z danymi Krajowego Instytutu Mediów aż 92% dzieci w wieku 4–9 lat regularnie korzysta z telewizora, a niemal co drugie sięga po telefon komórkowy. Czas spędzony przed szklanym ekranem to wyzwanie, przed którym stają dziś rodzice.

Snickers® – legendarny baton od 95 lat Snickers® – legendarny baton od 95 lat
Trudno wyobrazić sobie świat bez czekoladowych przysmaków. 7 lipca - Światowy Dzień Czekolady - to idealna okazja, aby poznać historię jednej z najbardziej kultowych słodkich przekąsek wszech czasów – batona Snickers®.

Liczy się Twoje działanie, czyli butelki zwracanie Liczy się Twoje działanie, czyli butelki zwracanie
Jeden prosty nawyk może realnie wpłynąć na przyszłość naszej planety. Jaki? Wybieranie butelek zwrotnych i ich zwracanie. Zobacz, jak prosty gest może zmniejszyć ilość odpadów opakowaniowych.

Światło a dobrostan: psychologia oświetlenia przestrzeni Światło a dobrostan: psychologia oświetlenia przestrzeni
Światło pełni kluczową rolę w codziennym funkcjonowaniu – wpływa na ludzki organizm oraz sposób postrzegania rzeczywistości.

Sharp BP-B547PW i BP-C542PW Sharp BP-B547PW i BP-C542PW
Firma Sharp, wiodący dostawca produktów i usług technologicznych dla biznesu, wprowadziła na rynek nowe drukarki A4, uzupełniające nieustannie rozwijającą się ofertę produktów zaprojektowanych z myślą o zaspokajaniu różnorodnych potrzeb współczesnych miejsc pracy.

Nocleg podczas wycieczki szkolnej - hotele, schroniska czy inne opcje
Organizacja wycieczki szkolnej wymaga przemyślanego podejścia do wielu aspektów, a jednym z najważniejszych jest wybór odpowiedniego noclegu. Decyzja ta wpływa bezpośrednio na komfort uczestników, bezpieczeństwo grupy oraz całkowity koszt przedsięwzięcia.

Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe? Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe?
Współczesne wydarzenie firmowe to znacznie więcej niż tylko okazja do spotkania. To strategiczne narzędzie w rękach nowoczesnego przedsiębiorcy. Właściwie zaplanowane i zrealizowane, może wspierać różnorodne cele biznesowe. Zamiast być jedynie kosztem, staje się inwestycją o wymiernym zwrocie.

Mars inwestuje w zrównoważone rolnictwo
Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc., realizowana we współpracy z globalnym producentem nabiału i wieloletnim dostawcą – firmą Fonterra.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito