500 tys. PLN dla agencji interaktywnej Think Kong


2010-02-04
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong podpisała umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (www.parp.gov.pl). Na jej podstawie dofinansowaniem zostanie objęty jeden z projektów agencji – stworzenie innowacyjnej e-usługi adresowanej do osób aktywnych fizycznie.

Umowa przewiduje wsparcie realizacji projektu w ramach unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 8.1, w łącznej kwocie 500 tys. zł.

Zakończenie pierwszego etapu projektu przewidziane jest na czerwiec b.r. Realizacją projektu pokieruje Sławomir Ossowski – Technology Director agencji Think Kong.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl