AASTRA MX-ONE – krok dalej w kierunku sprostania wymogom CIO


AASTRA MX-ONE – krok dalej w kierunku sprostania wymogom CIO
2010-03-31
Nowa wersja serwera komunikacyjnego zapewnia lepszą obsługę ujednoliconej komunikacji, mobilność, większą elastyczność i skalowalność.

Aastra, jeden z liderów rynku najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych dla firm, przedstawiła dzisiaj znaczące ulepszenia, jakie wprowadziła w nowej wersji 4.0 do serwera komunikacji głosowej MX-ONE™ dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Redukcja kosztów ponoszonych przez firmę przy jednoczesnym zwiększaniu wydajności pracowników pozostaje ważnym priorytetem dla dyrektorów informatyki. Dlatego jednym z zadań stawianych przez system MX-ONE jest zmniejszenie całkowitych kosztów posiadania (TCO). Ponadto system ten jest wyposażony w kompletny zestaw rozwiązań z segmentu ujednoliconej komunikacji (UC), które poprawiają efektywność i produktywność w miejscu pracy. 

„Doroczne badanie ankietowe przeprowadzone w styczniu 2010 r. przez firmę Gartner wśród szefów informatyki pokazało, że w momencie przejścia z recesji do ożywienia gospodarczego, firmy oczekują od IT zwiększonej wydajności oraz utrzymania atrakcyjnego poziomu kosztów. Ujednolicona komunikacja jest niezbędnym elementem wspierającym realizację tych celów. Średnie i duże firmy powinny przeanalizować swoje rozwiązania komunikacyjne pod tym kątem, wspierając korzystne dla ich budżetów wprowadzenie ujednoliconej komunikacji. UC usprawnia współpracę wewnątrz firmy oraz komunikację z klientami" – skomentował Steve Blood, wiceprezes ds. badań w firmie Gartner. 

System MX-ONE może zostać dopasowany do konkretnych wymogów klienta i uzupełniony o szereg rozwiązań z bogatej oferty firmy Aastra, obejmującej m.in. multimedialne Contact Center, systemy ujednoliconej komunikacji, współpracy i konferencji. Rosnąca mobilność pracowników i nasilające się obawy o stan środowiska zwiększają popularność telepracy. System MX-ONE zapewnia płynną integrację mobilności z komunikacją korporacyjną. Z kolei konwergencja łączy stacjonarnych i mobilnych (FMC, fixed mobile convergence) sprawia, że pracownicy zdalni, posługując się Klientem Aastra Mobile, zyskują poprzez telefon komórkowy podobną funkcjonalność jak w przypadku posługiwania się telefonem biurkowym. Połączenie aplikacji Aastra z zakresu ujednoliconej komunikacji z rozwiązaniami zapewniającymi prawdziwą mobilność sprawia, że personel może pracować wydajniej i sprawniej reagować na oczekiwania klientów. Ponadto system MX-ONE obsługuje standardowe protokoły, takie jak CSTA V3 i XML, dzięki czemu klienci mogą uzyskać lepszą integrację z już wykorzystywanymi przez siebie aplikacjami UC.

„Dzięki wewnętrznej synergii prac badawczo-rozwojowych Aastra zdołała znacząco podnieść swój potencjał innowacji w odniesieniu do takich produktów jak MX-ONE. Przyczyniło się to do powstania znaczących ulepszeń, z których skorzystają obecni i nowi klienci. Nowym użytkownikom zaoferujemy mocne mechanizmy UC i niezwykle konkurencyjne rozwiązania komunikacji korporacyjnej. Obecnym klientom zaproponujemy natomiast unikalną strategię migracji, zapewniającą ochronę inwestycji oraz prostsze i szybsze aktualizacje. Najnowsza wersja systemu MX-ONE jest rynkowym liderem pod względem skalowalności, całkowitych kosztów posiadania i oszczędności energii.” – powiedział Edin Hadzialic, dyrektor centrum kompetencyjnego skupiającego się na systemach MX-ONE i FMC.  Ważnymi elementami, które uwzględniono w nowej wersji MX-ONE, są elastyczność i skalowalność: 

  • Klienci korzystający z systemu MX-ONE mogą teraz wybrać architekturę rozproszoną lub scentralizowaną, działającą w obrębie jednej siedziby bądź w wielu biurach w kilku miastach lub krajach. Aby ułatwić obsługę i konserwację, Aastra ulepszyła mechanizmy administracyjne. Interfejs graficzny został ulepszony i unowocześniony, dzięki czemu sterowanie składnikami systemu i aplikacjami odbywa się szybciej i wydajniej.
  • Usprawniono także mechanizmy nadmiarowości. Dzięki temu MX-ONE zapewnia najlepszą w klasie skalowalność. Jeden serwer obsługuje do 15 tys. użytkowników i 15 bram medialnych. W jednym systemie można połączyć do 124 serwerów, co stwarza firmom możliwość objęcia nim do 500 tys. użytkowników. W ramach nowej wersji zaprezentowano także nowe telefony IP oraz rozszerzony plan numeracyjny. 
  • Nowa, modułowa brama medialna MX-ONE Lite Media Gateway, podłączona do wysokiej klasy mechanizmów sieciowych MX-ONE, pozwala jeszcze elastyczniej planować scenariusze wdrożeń dla oddziałów i zmniejszać ich całkowite koszty posiadania.
Aastra jest także pierwszym dostawcą, który uzyskał certyfikat zgodności swoich produktów z segmentu korporacyjnej telefonii IP / ujednoliconej komunikacji z HP ProCurve ONE Service zl Module. Pozwala to zaoferować kompleksowe rozwiązanie UC. Nowa wersja jeszcze bardziej zwiększa siłę konkurencyjną systemu MX-ONE i obniża całkowite koszty posiadania dzięki wykorzystaniu bardziej energooszczędnych podzespołów. Najnowsza oferta firmy Aastra spełnia zarówno budżetowe, jak i środowiskowe wymogi, przed jakimi stoją dziś szefowie informatyki. Dodatkowe korzyści, na jakie mogą liczyć klienci, to niższe koszty komunikacji dzięki mechanizmom SIP trunking, a także oszczędności na kosztach mobilnego roamingu dzięki funkcji Dynamic Least Cost Routing (dynamiczny routing wg najniższych kosztów), w którą wyposażony jest Klient Aastra Mobile.    Więcej informacji na temat Aastra MX-ONE można uzyskać na stronie http://www.aastra.com lub poprzez kontakt z Tomaszem Łodzińskim, Dyrektorem ds. Sprzedaży Aastra Technologies w Polsce.

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl