Aastra oferuje zintegrowane rozwiązania do obsługi VOIP


Aastra oferuje zintegrowane rozwiązania do obsługi VOIP
2009-12-22
Nowa zintegrowana oferta zacieśnia partnerstwo i podkreśla zaangażowanie obu firm w dostarczanie najlepszych rozwiązań dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Firma Aastra wzmocniła swoją pozycję w sojuszu HP ProCurve Open Network Ecosystem (HP ProCurve ONE), certyfikując zgodność dwóch swoich produktów z modułem HP ProCurve Services zl. Dzięki partnerstwu, Aastra może zaoferować najlepsze w swojej klasie rozwiązania Unified Communications oparte na IP.

Z kolei przełączniki i bezprzewodowe produkty LAN HP Procurve One zostały w pełni zweryfikowane w ramach kompleksowego programu certyfikacji A2P2 firmy Aastra. Dzięki tej współpracy na rynek trafia wspólne rozwiązanie, które zapewnia pełną integrację telefonii IP z przewodową i bezprzewodową infrastrukturą sieciową, łatwiejsze wdrożenia i niższe łączne koszty użytkowania. Firma Aastra, jeden z twórców sojuszu HP ProCurve ONE oferuje obecnie rozwiązania Aastra 5000 i Aastra MX-ONE współpracujące z HP ProCurve Services zl, modułem aplikacyjnym do przełączników HP ProCurve Switch z serii 5400zl i 8200zl. Aastra MX-ONE i Aastra 5000 to skalowalne menedżery kontroli połączeń dla średnich i dużych przedsiębiorstw, oba dostępne z pełnym pakietem rozwiązań komunikacyjnych i mobilnych. Dzięki współpracy produktów Aastra i HP ProCurve pojedyncze rozwiązanie sieciowo-komunikacyjne cechuje się:

- niższym łącznym kosztem użytkowania za sprawą ograniczonych inwestycji w sprzęt i wydatków na konserwację,
- ograniczoną złożonością dzięki łatwiejszym wdrożeniom oraz prostszemu zarządzaniu sprzętem sieciowym i kontami użytkowników.

W rezultacie menedżerowie IT poświęcają mniej czasu na konserwację sieci, a więcej na pracę nad strategicznymi korzyściami biznesowymi.

„To rewolucyjne rozwiązanie otwiera nowe możliwości przed dystrybutorami obu firm, oferując im wsparcie ze strony naszych działów sprzedaży i marketingu. Połączyliśmy siły, aby dostarczyć kompletną, niezawodną platformę sieciowo-komunikacyjną dla średnich i dużych przedsiębiorstw”, powiedział Pierre-Alexandre Fuhrmann, globalny wiceprezes ds. technologii i rozwoju w firmie Aastra.

„Firmy szukają dziś rozwiązań godnych zaufania i łatwych w zarządzaniu, które rosną wraz z potrzebami organizacji i jednocześnie nie przywiązują jej do jednego producenta. Dzięki obsłudze standardów branżowych połączone rozwiązania ProCurve i Aastra zapewniają klientom wybór i elastyczność, co przekłada się na wyższy zwrot z inwestycji i niższy łączny koszt użytkowania”, dodał Fuhrmann. 

Jeśli chodzi o łączność sieciową na platformie HP ProCurve, Aastra skupia się na standardach otwartych, umożliwiając klientom korzystanie z adaptowalnych, bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań zarówno dziś, jak i w przyszłości. Połączone rozwiązania zapewniają klientom elastyczność i swobodę wyboru, a architektura ProCurve gwarantuje stabilne, niezawodne i kompatybilne środowisko do wdrożeń telefonii IP firmy Aastra. 

„Klienci są poddawani coraz większej presji, aby uzyskać wyższy zwrot z inwestycji technologicznych i stworzyć infrastrukturę sieciową przystosowaną do zmiennych wymagań biznesowych — powiedział Frank Cohen dyrektor ds. światowych sojuszy strategicznych w dziale HP ProCurve. — HP ProCurve i Aastra ułatwiają klientom funkcjonowanie w zmieniającym się środowisku biznesowym, dostarczając rozwiązania oparte na standardach otwartych, które upraszczają aplikacje sieciowe i zwiększają ich wydajność”.

Nowe rozwiązania w pierwszym etapie weszły do sprzedaży w regionie EMEA. Więcej informacji o oprogramowaniu Aastra 5000 i serwerze telefonii Aastra MX-ONE można znaleźć pod adresem http://www.aastra.com/cps/rde/xchg/SID-3D8CCB6A-6DF1473B/04/hs.xsl/29368.htm 

O Aastra Polska 

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com  

Kontakt w Polsce:Tomasz ŁodzińskiDyrektor ds. SprzedażyAastra TechnologiesWarsaw Financial CentreUl. Emilii Plater 53, 10 piętro00-113 Warszawatomasz.lodzinski@aastra.comTel. +48 22 528 66 74 

Kontakt dla prasy:Monday PRMagdalena SkarżyńskaTel. +48 22 48 78 421magdalena.skarzynska@mondaypr.pl  

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl