Amadeus jako pierwszy wprowadza "rodziny taryf lotniczych"


Amadeus jako pierwszy wprowadza "rodziny taryf lotniczych"
2010-02-04
Nowe rozwiązanie merchandisingowe pomoże internetowym agencjom turystycznym i witrynom biur podróży osiągnąć większe zadowolenie klientów, lepsze relacje z dostawcami oraz korzystniejsze marże.

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej, wprowadził nową opcję w portfolio Master Pricer -  Amadeus Master Pricer Agent Fare Families. Aplikacja pozwoli klientom biur podróży na łatwiejsze porównywanie cen i ofert linii lotniczych dostępnych online.

Amadeus Master Pricer Agent Fare Families zapewnia konsumentom większą przejrzystość procesu zakupu poprzez możliwość prostego porównania cen biletów na loty o tych samych kryteriach. Dodatkowo, rozwiązanie ułatwia biurom podróży kierowanie klientów ku najbardziej korzystnym ofertom i sprzedawanie biletów na bardziej elastycznych warunkach. Dzięki temu biura podróży mogą stać się bardziej atrakcyjnym kanałem dystrybucji, co wzmacnia ich związek z liniami lotniczymi.

Podobnie jak światowej klasy narzędzie do robienia zakupów Master Pricer, na którym oparte jest rozwiązanie Agent Fare Families, udostępnia ono aż do 200 wyników wyszukiwania cen biletów z ponad 500 krajowych i międzynarodowych linii lotniczych. Rozwiązanie Master Pricer Agent Fare Families idzie jednak o krok dalej, umożliwiając biurom podróży grupowanie ofert o podobnych parametrach w kategorie lub „rodziny taryf lotniczych", pochodzących z różnych linii lotniczych. Przykładowo, w jedną rodzinę mogą zostać zgrupowane bilety nierefundowalne, w inną refundowalne z potrąceniem kosztów manipulacyjnych, a w kolejną bilety w pełni elastyczne itd., z możliwością utworzenia aż do 6 kategorii. Takie podejście korzystnie wpływa na zadowolenie klientów, dzięki właściwemu określeniu ich oczekiwań dotyczących warunków powiązanych z cenami.

Biura podróży mogą określać sposób tworzenia rodzin taryf lotniczych, uwypuklając konkretne oferty. Ta właściwość czyni z Master Pricer Agent Fare Families potężne narzędzie merchandisingowe.

Udostępniając funkcje kierunkowania sprzedaży, rozwiązanie Master Pricer Fare Families pomaga biurom podróży stworzyć środowisko rezerwacji podobne do stosowanego przez linie lotnicze, zwiększając wybór ofert proponowanych klientom oraz przejrzystość cech produktów, a także poprawiając komfort zakupów. Wprowadzenie rozwiązania Master Pricer Fare Families potwierdza zaangażowanie firmy Amadeus w tworzenie nowatorskich narzędzi, zwiększających możliwości internetowych agencji turystycznych i witryn biur podróży w zakresie merchandisingu oraz sterowania sprzedażą, co sprzyja poprawieniu przepływu gotówki. Gdy linie lotnicze zaprezentowały w ten sposób rodziny taryf lotniczych, w ciągu trzech miesięcy ich sprzedaż przez Internet wzrosła o 30%, a zyski ze sprzedaży online zwiększyły się średnio o 8%. W przypadku biur podróży oznacza to przede wszystkim większe dochody i lepszy przepływ gotówki, a w efekcie - wyższe zyski - wyjaśnia Stephane Durand, dyrektor ds. rozwiązań online i turystyki wypoczynkowej w firmie Amadeus. - Zbliżone możliwości kierunkowania sprzedaży pozwolą biurom podróży poprawić ich relacje z dostawcami - dodaje.

Rozwiązanie Amadeus Master Pricer Fare Families jest już dostępne dla internetowych biur podróży i biur podróży mających swe witryny internetowe.

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych. Firma dostarcza rozwiązania w zakresie dystrybucji, technologii informatycznych i obsługi punktów sprzedaży, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni). Oferowane rozwiązania pogrupowane są w czterech kategoriach - Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management, Services & Consulting.

Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi w 71 krajach, obejmując swoją działalnością 219 rynków. Większościowym właścicielem Amadeus jest firma WAM Aquisition, której udziałowcami są: BC Partners, Cinven, Air France, Iberia i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 8 900 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Kontakt dla mediów

Anna Wardziak
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
e-mail: anna.wardziak@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
unior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl   
www.sigma.com.pl 

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl