Aplikacja Demantra 7.3 firmy Oracle już w sprzedaży
Nowe rozszerzenia umożliwiają klientom bardziej precyzyjne planowanie produktów konfigurowanych na zamówienie, zarządzanie cyklem życia produktów oraz zintegrowane planowanie działalności biznesowej.
Rozszerzając oferowane przez swoje produkty największe w branży możliwości planowania, Oracle przedstawia aplikację Demantra 7.3 z nową wersją modułów Demand Management (zarządzanie popytem), Advanced Forecasting and Demand Modeling (zaawansowane prognozowanie i modelowanie popytu), Real-Time Sales and Operations Planning (planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej w czasie rzeczywistym) oraz Predictive Trade Planning (predykcyjne planowanie działalności handlowej).
· Najnowsza wersja oferuje rozszerzone możliwości wprowadzania na rynek nowych produktów, co zwiększa zdolność do dokładnego prognozowania popytu na artykuły o krótkiej lub zerowej historii. Zapewnia także lepszy wgląd w cykle życia produktów, sezonowe szczyty popytu oraz wpływ promocji.
· Aplikacja Demantra 7.3 oferuje również większe możliwości planowania produktów konfigurowanych na zamówienie (Configure-to-Order ― CTO), zawierając wiele subkomponentów opcjonalnych lub obowiązkowych, które śledzą interakcje między artykułami i komponentami, łącznie z automatycznym obliczaniem popytu zależnego. Ponadto, wersja ta umożliwia zintegrowane planowanie działalności biznesowej, ułatwiając klientom koordynowanie planów finansowych i operacyjnych, co może zwiększyć przewidywalność uzyskiwanych wyników finansowych.
· Demantra 7.3 pozwala również lepiej wykorzystywać arkusze kalkulacyjne, a także zapewnia większą wydajność i skalowalność oraz wyższy poziom bezpieczeństwa.
Aplikacja ta pozwala klientom lepiej zarządzać popytem oraz upraszcza zarządzanie cyklem życia produktów dzięki następującym rozszerzeniom:
· Wprowadzona po raz pierwszy obsługa wielopoziomowych produktów konfigurowanych na zamówienie umożliwia użytkownikom elastyczne prognozowanie popytu na produkty nietypowe, stanowiące połączenie wielu opcjonalnych komponentów wybranych przez użytkownika, oraz zarządzanie tymi produktami.
· Ulepszony interfejs użytkownika pozwala klientom tworzyć nowe produkty na podstawie historii produktu istniejącego, zarządzać procesem wprowadzania produktów na rynek oraz ich cyklem życia, a także modelować stopniowe wycofywanie istniejących produktów z rynku.
· Funkcje analityczne służące do prognozowania rozszerzono o modelowanie szeregów czasowych (pooled time series), które stanowi alternatywę wobec tradycyjnej agregacji szeregów czasowych (time series aggregation) w celu modelowania wzorców popytu dla szeregów czasowych wielu produktów.
· Wykorzystując architekturę Oracle Application Integration Architecture (AIA), udostępniono możliwość zintegrowanego planowania działalności biznesowej poprzez połączenie modułów Demantra Real Time Sales and Operations Planning oraz Oracle Hyperion Planning.
· Aplikacja Demantra 7.3 jest już dostępna w sprzedaży na platformie Oracle Enterprise Linux i zapewnia obsługę w 8 językach.
Informacje o aplikacjach Oracle Supply Chain Management
Aplikacje Oracle Supply Chain Management (SCM) to kompletne, otwarte i zintegrowane rozwiązania służące do obsługi sterowanego informacjami łańcucha wartości. Pakiet Oracle SCM obejmuje wszystkie aspekty łańcucha wartości, w tym planowanie, zaopatrzenie, produkcję, logistykę i serwis, a także kompleksową inteligentną analizę danych z zakresu łańcucha dostaw.
Informacje dodatkowe
- Oracle Demantra
- Oracle Demantra Real-Time Sales and Operations Planning
- Oracle Hyperion Planning
- Oracle Application Integration Architecture (AIA)
- Oracle Value Chain Planning Applications
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle jest zarejestrowanym znakiem towarowym korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|