Caparol Polska wybrał GutPR
Z początkiem roku polski oddział firmy Caparol, jednego z największych na świecie producentów farb i lakierów powierzył obsługę z zakresu media relations wyspecjalizowanej w działaniach dla branży budowlanej i wnętrzarskiej agencji GutPR.
Współpraca pomiędzy Caparol Polska a GutPR obejmie przygotowywanie materiałów prasowych, monitoring prasy , Internetu i telewizji, opiekę nad stroną internetową, organizację konkursów prasowych oraz doradztwo w zakresie PR wewnętrznego, PR zewnętrznego, CRS oraz sytuacji kryzysowych.
GutPR zajmie się także korektą jezykowo-stylistyczną materiałów Caparol Polska oraz obsługą medialną wszelkich wydarzeń specjalnych, w tym otwarć punktów Color House.
Za obsługę marek Caparol i Alpina odpowiedzialni będą wybrani specjaliści z ośmioosobowego zespołu agencji GutPR kierowanej przez Annę Szeflińską i Hannę Gehrke-Gut.
Historia grupy Caparol rozpoczęła się w 1895 r. w Ober-Ramstadt koło Frankfurtu nad Menem, gdzie otwarto pierwszą fabrykę farb budowlanych. Dzięki stałemu poszerzaniu gamy produktów, rozległym inwestycjom, a także najwyższym standardom jakościowym firma osiągnęła status lidera wśród europejskich producentów farb i ekologicznych materiałów wykończeniowych. Jest obecna niemal w całej Europie, a także w wielu innych miejscach świata. Posiada nowoczesne zakłady produkcyjne w Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Szwecji, Rosji, Polsce, Białorusi, na Ukrainie, w Gruzji, Rumunii, Dubaju oraz w Chinach. W 1994 roku grupa Caparol otworzyła swoje przedstawicielstwo także w Polsce.
W Europie jest trzecim pod względem wielkości przedsiębiorstwem tej branży. Na całym świecie firma zatrudnia ponad 4470 pracowników. Firma Caparol jako pierwsza na świecie opracowała farby dyspersyjne i jest również pierwszym na świecie producentem dyspersyjnych farb elewacyjnych.
Czołowe produkty firmy Caparol są wynikiem intensywnych prac badawczo-rozwojowych oraz ogromnej kompetencji i doświadczenia w zakresie technologii. Jakość farb potwierdzają i dokumentują naukowo liczne opinie wydawane przez niezależne instytuty.
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|