Cykl spotkań BMS Creative


Cykl spotkań BMS Creative
2009-12-17
W związku z coraz większym zainteresowaniem systemami informatycznymi klasy CRM, ERP i BPM, wspomagającymi funkcjonowanie przedsiębiorstw, wraz z Nowym Rokiem rozpoczynamy cykl spotkań poświęconych tej tematyce.

Hasło przewodnie pierwszego z nich, podczas którego zaprezentujemy najnowszą wersję Systemu Berberis, będzie brzmieć:

Jak poprawić obsługę klientów i zapewnić sobie ich lojalność?

Mamy nadzieję, że stanie się ono doskonałą okazją, aby nie tylko poznać najciekawsze rozwiązania i funkcjonalności, ale także znaleźć odpowiedzi na, jakże ważne w obecnej dobie, pytania:

  • Jak zarządzać kontaktami z klientami i skąd czerpać wiedzę na ich temat?
  • Jak usprawnić obieg informacji między różnymi pracownikami i działami firmy?
  • Jakich narzędzi użyć do monitorowania działań pracowników?
  • Jakimi metodami eliminować zaniedbania, które skutkują niezadowoleniem klientów?
  • Co robić z przychodzącą pocztą?
  • Jak skutecznie zarządzać treścią i formą dokumentów drukowanych?
  • Czego użyć do prowadzenia działań marketingowych?
  • Jak wesprzeć organizację programów lojalnościowych?

...i wiele innych

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!

Miejsce spotkania - siedziba BMS Creative, Rączna 58, 32-060 Liszki k/ Krakowa

Termin spotkania - 08.01.2010, godzina 1000


Więcej informacji - Anna Majorek, (12) 280-80-36, am@bms.krakow.pl

Nadesłał:

BMS Creative Sp. J.
http://bms.krakow.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl