Dwa Złote Spinacze dla "Kumpla z Powstania. 1944 Live"


2009-11-26
Projekt autorstwa San Markos realizowany wspólnie z On Board PR otrzymał dwie statuetki Złotych Spinaczy: w kategorii kampania społeczna oraz PR-online.

Podczas wczorajszej uroczystej gali z okazji rozstrzygnięcia konkursu Złote Spinacze 2009 jury konkursu przyznało dwie nagrody projektowi „Kumpel z Powstania. 1944 Live”.

Projekt zrealizowany przez agencję reklamową San Markos we współpracy z On Board PR dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy zwyciężył w kategorii najlepsza kampania społeczna, zdobył też pierwsze miejsce w nowej kategorii PR-online. To już kolejny sukces tego projektu. Dotychczas został on nagrodzony srebrnym bębnem na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodą Silver Spotlight Award, otrzymał też główną nagrodę w konkursie Epica Awards.

W tym roku Złote Spinacze zostały przyznane przez Związek Firm Public Relations po raz siódmy. Do konkursu zgłoszona została rekordowa liczba 131 projektów, które rywalizowały ze sobą w 15 kategoriach.

„Kumpel z Przeszłości” (youtube.com/watch?v=RaporHBfRHk) to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR (www.onboard.pl) i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Dzięki temu udało się zaprząc nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali ich wpisy i toczyli żywe dyskusje na temat Powstania.

Złote Spinacze (www.zfpr.pl/dzialalnosc/spinacze) Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations po raz siódmy. Nagrody -statuetki Złotego Spinacza - przyznawane są za programy public relations w piętnastu kategoriach dotyczących różnych obszarów komunikacji. Celem konkursu jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w pracy oraz rzetelności i zaangażowania w działania, na rzecz kreowania wizerunku publicznego i komunikacji społecznej. Decyzje o przyznaniu Złotych Spinaczy ZFPR podejmuje niezależne jury składające się z uznanych autorytetów w branży PR i medialnej. W tym roku do konkurs Złote Spinacze 2009 zgłoszona została rekordowa liczba 131 projektów, które rywalizowały ze sobą w 15 kategoriach.

San Markos
– (www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl