Ekspansja Autoland na rynkach hurtowych


Ekspansja Autoland na rynkach hurtowych
2010-02-01
W 2009 roku firma Autoland pozyskała nowych, ogólnokrajowych dystrybutorów, dzięki czemu zwiększyła zasięg dostępności swoich produktów. Produkty Autoland mają być dostępne na każdej stacji benzynowej i we wszystkich sklepach motoryzacyjnych i myjniach samochodowych w Polsce.

Firma Autoland produkująca kosmetyki samochodowe i płyny eksploatacyjne obecna na rynku od 1990 roku, nieustannie rozwija się poprzez wprowadzanie nowych linii produktowych i systematycznie zdobywa coraz większy udział w polskim rynku.

Świadczy to o ciągle rosnącej sile konkurencyjnej tej marki. Produkty Autoland są dobrze znane głównie kierowcom z dużych aglomeracji miejskich, gdzie są dostępne w sieciach hipermarketów i na markowych stacji paliw, natomiast obecnie jednym z priorytetów firmy jest ekspansja produktowa na szeroko pojętym ogólnopolskim rynku hurtowym.

„Współpraca z klientami hurtowymi polega na tworzeniu sieci lokalnych dystrybutorów kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych, tak aby produkty docierały do ostatecznych odbiorców. W 2009 roku pozyskaliśmy kilku  nowych ogólnokrajowych dystrybutorów, z którymi wspólnie dobraliśmy odpowiedni asortyment sprzedaży.” – mówi Beata Wspaniały, Manager ds. Hurtu w Autolandzie.

Natomiast najważniejszym celem na rok 2010, założonym przez Autoland jest dotarcie do większości stacji benzynowych, hurtowni czy sklepów z artykułami motoryzacyjnymi, a także zaopatrzenie myjni samochodowych i warsztatów w całym kraju w produkty Autoland. Działanie to ma za zadanie jeszcze silniej zakorzenić świadomość marki wśród klientów.

Dzięki tak szeroko prowadzonym działaniom kosmetyki marki Autoland są coraz bardziej widoczne i dostępne na rynkach lokalnych, co przekłada się na ich wykorzystanie przez coraz to nowsze podmioty.

Zastosowana w linii kosmetyków samochodowych Autolandu nowoczesna technologia NANO+, spowodowała, że są one coraz chętniej kupowane przez kierowców. Wysoka jakość oferowanych produktów serii NANO+ wyraźnie wpłynęła na poziom sprzedaży kosmetyków samochodowych Autoland. W chwili obecnej bardzo ważne jest utrzymanie wzajemnych dobrych relacji firmy z dostawcami i dostarczanie na rynek wyłącznie najlepszych produktów.

„Wzajemny przepływ informacji, oparty na regule B2B, gwarantuje doskonałe relacje między firmą Autoland a dystrybutorami, partnerami i punktami sprzedaży. Wynikiem tego jest ciągłe doskonalenie i wprowadzanie innowatorskich rozwiązań technologicznych między innymi NANO+, opartych bezpośrednio o zapotrzebowanie rynku i Klientów. Nie bez znaczenia dla nabywców jest jakość sprzedawanych produktów czego odzwierciedleniem jest stale rosnąca sprzedaż naszych produktów.” – dodaje Beata Wspaniały.

Od początku swojej działalności firma Autoland inwestowała w nowe technologie, czego dowodem jest zdobyta w 2000 roku prestiżowa nagroda Milennium Award for Technology and Quality – 2000.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl