ESKA TV promuje wiedzę o Internecie


ESKA TV promuje wiedzę o Internecie
2010-01-25
Najbardziej na czasie polska telewizja muzyczna, jako jedyna nadająca w nowoczesnym, panoramicznym formacie 16:9 - wspiera IV edycję konkursu DialNet Masters. Na zwycięzców turnieju czeka m. in. wycieczka do Szwajcarii i wysokiej klasy netbooki.

Uczestnicy olimpiady DialNet Masters powinni logicznie myśleć, orientować się w bogatych zasobach sieci i rozwiązywać różnorodne zadania związane z wirtualnym światem. ESKA TV jest telewizją na czasie, a Internet jest nam szczególnie bliski, bo dzięki niemu docieramy do wszystkich mieszkańców Polski, dla których wpisanie w przeglądarkę WWW.ESKA.TV jest oczywistością. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na olimpiadzie wiedzy o Internecie – podkreśla Igor Nurczyński, dyrektor programowy i szef projektu ESKA TV.          

W turnieju DialNet Masters mogą wziąć udział drużyny w dwóch kategoriach: gimnazjalnej i ponad gimnazjalnej, a jednym z motywów tegorocznej edycji olimpiady będzie Passive Optical Network (PON), czyli pasywna sieć optyczna.           

Mistrzowie Internetu 2010, bo taki tytuł otrzymają zwycięzcy DialNet Masters, zobaczą siedzibę CERN-u oraz Google’a, a także porozmawiają z pracującymi tam inżynierami i zjedzą lunch w szczycącej się znakomitą kuchnią firmowej stołówce Google’a.          

Głównym organizatorem IV edycji DialNet Masters jest DIALOG, niezależny operator telekomunikacyjny. Patronat nad olimpiadą objął Urząd Komunikacji Elektronicznej. Wsparcia merytorycznego udzieliła Politechnika Wrocławska, Google, CISCO Networking Academy i Polski Uniwersytet Wirtualny.  

Nagrody rzeczowe ufundowali: sieć salonów iSpot Apple Premium Reseller i Vobis. Olimpiadę wspierają ESKA TV, radio ESKA, portal Onet.pl, magazyn „Chip” i „Magazyn Integracja”

Nadesłał:

PR Solution

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl