Filmowe inspiracje Dilemmas Magazine


Filmowe inspiracje Dilemmas Magazine
2010-02-24
Dilemmas Magazine w kolejnym, czwartym numerze pobudza wyobraźnię światem filmu w poszukiwaniu własnego, intrygującego stylu inspirowanego kinem.

23 lutego to data ukazania się w sieci nowego 4(5) numeru Dilemmas Magazine, który jest jedynym nieodpłatnym, modowym czasopismem dostępnym wyłącznie on-line. Tym razem Dilemmas zabiera nas w podróż do świata filmu, gdzie jak pisze we wstępniaku redaktor naczelna Ewa Kosz: „zastanawiamy się nad tym, ile jest mody w filmie - a nie cukru w cukrze."





Wielkie heroiny Srebrnego Ekranu takie jak : Marlena Dietrich, Rita Hayworth, Greta Garbo, Audrey Hepburn czy Brigitte Bardot reprezentujące charakterystyczny styl danej epoki filmowej, rozkwitają w kreacjach polskich projektantów wnosząc powiew świeżości do klasyki minionej epoki. Beauty Story czarnej kreski oraz rozmowa z Vivian de Violet - współczesną pin-up girl, stanowią swoisty remake klimatów lat 40 i 50-tych. Równocześnie możemy zanurzyć się w żywych kolorach Mulholland Drive ujętych w drapieżno-romantycznych stylizacjach Gosi Sobiczewskiej. Dilemmas powraca do przeszłości ukazując współczesne propozycje słynnych projektantów inspirowane modą lat 90-tych oraz serialami: Beverly Hills 90210 czy Twin Peaks. O męskich perfumach opowiada Ania Rubik, a trendy ubiegłego roku reprezentują wydarzenia z pogranicza mody i lifestyle'u. W podsumowaniu 2009 roku odnajdujemy inspiracje filmowym tchnieniem wampira, jak też wspominamy pierwszy Fashion Week w Polsce.

Bieżący numer to również młode twarze projektantów: Olgi Bittner i Moniki Zajączkowskiej oraz nowe rubryki: Muzyka, Dilemmas Poleca, Kronika Towarzyska, w których przybliżone zostają aktualne tendencje w świecie dźwięku i obrazu, jak również skróty ciekawych wydarzeń. Victor Blanco wkłada szpilki, Pati Yang wybiera gwoździe, Warszawa pokazuje uliczne wariacje...

Wszystkie światła na Dilemmas! Zobacz filmowe inspiracje w blasku jupiterów na: www.dilemmasmagazine.pl

Dilemmas Magazine - wydawany jest przez agencję Word&Mind Internet Advertising świadczącej kompleksowe usługi z zakresu Nowych Mediów i e-marketingu. W dziedzinie zainteresowań firmy znajdują się m. inn. eventy w sieci, mailingi, bannery, kampanie z użyciem linków sponsorowanych a także działania długofalowe: pozycjonowanie, optymalizacja i rekonstrukcja serwisów www, e-PR, zwiększanie odwiedzalności serwisów.

opracowała: Izabela Koptoń-Ryniec

Nadesłał:

isa.coptogne@wp.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl