GAMIVO ogłasza plany na 2022 rok Spółka skoncentruje się na skalowaniu oraz automatyzacji
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, po podsumowaniu operacyjnym bardzo udanego dla Spółki ubiegłego roku, ogłasza najważniejsze plany na najbliższe miesiące.
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, po podsumowaniu operacyjnym bardzo udanego dla Spółki ubiegłego roku, ogłasza najważniejsze plany na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w 2022 roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto w 2022 roku GAMIVO planuje wejść na Rynek Główny GPW.
Rozwój w 2022 roku GAMIVO zamierza oprzeć na pięciu głównych filarach, są to:
1) Skalowanie obecnych usług oraz zwiększenie ruchu m.in. poprzez SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google;
2) Automatyzacja user experience, co umożliwi wysyłanie użytkownikom spersonalizowanych informacji o produktach;
3) Wdrożenie systemu promocji dla dostawców, coraz efektywniejsze dotarcie do kupujących;
4) Rozwój systemu API, który pozwala dostawcom na sprzedaż oraz zakup towarów przy użyciu ich zewnętrznej infrastruktury, np. sklepu internetowego;
5) Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART poprzez oferowanie subskrybentom coraz ciekawszych korzyści.
- Rok 2021 minął pod znakiem rozwoju oferty produktowej, natomiast w tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować. Planujemy nie tylko wdrożyć zupełnie nowe działania, ale także udoskonalić te, które funkcjonują już w Spółce, lecz pozostawiają pole do dalszego rozwoju jak np. usługa GAMIVO SMART. Liczymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiąganiu coraz lepszych rezultatów – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Jednym z priorytetów dla GAMIVO na 2022 rok jest zwiększenie skali działalności Spółki poprzez m.in. pozyskiwanie nowych użytkowników, a także dbanie o lojalność obecnych. Aby poszerzać grono odbiorców, GAMIVO jak najlepiej zamierza pozycjonować platformę transakcyjną w Google w celu zwiększenia ruchu organicznego i ułatwienia potencjalnym klientom trafienia do serwisu GAMIVO.com. Ponadto, żeby zwiększyć rozpoznawalność, sukcesywnie rozwija bloga o tematyce gamingowej, dzięki któremu gracze odwiedzają platformę nie tylko w celu zakupienia produktów, ale także przeczytania artykułu na interesujące ich tematy.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupimy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrażamy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO będą lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Doprowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, będziemy w stanie proponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
GAMIVO oprócz dbania o zadowolenie graczy odpowiada także na potrzeby dostawców, dlatego planuje wdrożyć system promocji dla dostawców, który sprawi, że korzystanie z serwisu będzie dla nich jeszcze przyjaźniejsze. W 2022 roku pojawią się nowe opcje, które pozwolą sprzedającym lepiej wyróżnić swoje oferty, a co za tym idzie, skuteczniej trafiać do klientów.
Oprócz szeregu działań mających na celu skalowanie działalności GAMIVO w 2022 roku planuje także wejść na Rynek Główny GPW.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|