HP pomaga przedsiębiorstwom wydłużyć czas pracy i zapobiegać przestojom w środowiskach informatyczny


2009-12-15
HP wprowadził usługę pojedynczego punktu kontaktu, która umożliwia pełną koordynację rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zasobów firm HP i SAP®.

Opracowane we współpracy z firmą SAP AG HP Mission Critical Services Enhancement, zapewnia kompleksowe usługi pomocy technicznej przeznaczone dla środowisk o znaczeniu krytycznym, opartych na rozwiązaniach SAP.

Dzięki usługom pomocy technicznej HP Mission Critical specjaliści HP ściśle współpracują z zespołem pomocy technicznej firmy SAP i korzystają ze zintegrowanych procesów pomocy technicznej, które pomagają klientom zapobiegać problemom związanym z posiadanymi zasobami biznesowymi o znaczeniu krytycznym i rozwiązywać je, kiedy się pojawią. 

Usługi pomocy technicznej HP Mission Critical są dostosowane do usług SAP Enterprise Support przeznaczonych do obsługi rozwiązań biznesowych o znaczeniu krytycznym. Dzięki temu klienci mogą chronić swoje inwestycje poniesione na stworzenie infrastruktury informatycznej oraz obniżać całkowite koszty operacyjne — powiedział Uwe Hommel, wiceprezes działu Active Global Support w firmie SAP. — Ponadto w sytuacjach kryzysowych wspólni klienci HP i SAP mogą wybrać umowę zapewniającą najwyższy poziom usług , która pozwoli na  rozpoczęcie działań zmierzających do rozwiązywania problemu w ciągu czterech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, przez całą dobę i we wszystkich dniach tygodnia.

Nowa usługa zapewnia klientom wspólne centra pomocy technicznej do obsługi wszystkich incydentów w środowisku aplikacji SAP. Klienci mogą rejestrować problemy za pośrednictwem Call Center HP lub SAP. Centra pomocy technicznej obu firm mają natychmiastowy dostęp do zgłoszonych incydentów i mogą od razu podejmować działania. Takie rozwiązanie umożliwia ograniczenie liczby błędów oraz zapewnia szybszą diagnozę i rozwiązanie problemu. W rezultacie można skrócić czas przestojów i zwiększyć wydajność pracy.

Było wiele przypadków, kiedy pracownicy pomocy technicznej HP Mission Critical przejmowali inicjatywę i rozwiązywali problemy dotyczące złożonych środowisk heterogenicznych — powiedział Mike Meinz, dyrektor ds. planowania strategicznego i nadzoru w firmie General Mills. — Usługi pomocy technicznej Mission Critical z rozszerzeniami przeznaczonymi do obsługi rozwiązań SAP umożliwiają nam uzyskanie wyjątkowego poziomu dostepnosci aplikacji — oscyluje ona w granicach 99,87 procent. To istotna wartość w branży, która nie jest odporna na przestoje.

Kolejnym rozszerzeniem HP przeznaczonym do obsługi środowisk SAP jest HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service — usługa sieciowa, która umożliwia pomiar i analizę  wykorzystania zasobów połączonych systemów obsługujących rozwiązania SAP w  zwirtualizowanych infrastrukturach. Dzieki niej przedsiębiorstwa mogą rozliczać określone rozwiązania SAP w wyznaczonych działach zgodnie z ich rzeczywistym wykorzystaniem, podobnie jak w przypadku rachunków za energię. Pomaga to firmom w bardziej efektywnym wykorzystaniu zasobów.

Klienci wymagają nie tylko wiedzy na temat aplikacji i infrastruktury, lecz także kompleksowych informacji, rozbudowanych funkcji monitoringu oraz ścisłej współpracy pomiędzy dostawcą rozwiązań technicznych i firmą SAP, która umożliwi szybkie rozwiązywanie problemów — powiedział Gary M. Budzinski,  szef działu HP Technology Services. —  Klienci korzystający z naszych usług o znaczeniu krytycznym, skorzystają ze zintegrowanego środowiska pomocy technicznej, które ułatwia uzyskanie pomocy i przyspiesza czas rozwiązania problemu. Dzięki temu klienci mogą skupić się na działalności firmy.

HP jest światowym liderem w dziedzinie usług obejmujących rozwiązania SAP i obsługuje około 1,7 mln użytkowników w ponad 50 krajach, odpowiadając za niemal 45% instalacji rozwiązań SAP — około 67 000 instalacji pracujących u 25 000 klientów.

Ceny i dostępność

Rozszerzenie usług HP Mission Critical Services Enhancement oraz usługa HP SAPS Meter Service są dostępne na całym świecie dla następujących rozwiązań pomocy technicznej: HP Mission Critical Partnership, HP Critical Service oraz HP Proactive 24 Service. Ceny różnią się w zależności od wybieranego przez klienta poziomu obslugi dopasowanego do konkretnych oczekiwan.

Nadesłał:

Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
http://hp.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl