I.D. Marketing Business Meeting po spotkaniu


2009-11-25
20 listopada w piątek odbył się lunch biznesowy, który zgromadził znamienite osobistości ze świata marketingu. Dyskusje oscylowały wokół bardzo aktualnego tematu- „Siła marketingu bezpośredniego w czasach kryzysu gospodarczego”.

 Punktualnie w samo południe w siedzibie firmy I.D. Marketing przy ul. Ryżowej 49 w Warszawie spotkały się osoby, które były żywo zainteresowane tematem marketingu bezpośredniego.

Firma I.D. Marketing S.A., która istnieje na polskim rynku od 1997 roku i specjalizuje się w komunikacji i dystrybucji adresowej oraz usługach z zakresu marketingu bezpośredniego postanowiła poruszyć problem marketingu w czasie kryzysu gospodarczego.

Do dyskusji zaproszono znane postacie ze świata biznesu, takie jak: Robert Kusiak- Prezes Zarządu I.D. Marketing, Mark Davies- Wiceprezes Zarządu European Letterbox Markting Association, a jednocześnie dyrektor TNT Post (Doordrop Media) . Poruszono tematy dotyczące praktyk marketingu bezpośredniego w Europie. Mark Davies przekonywał, że „dopracowanie 'targetów na miarę' jest niekończącym się procesem”, jednocześnie omawiając europejskie praktyki.

Kolejnym problemem, o którym wspominano na spotkaniu były kampanie promocyjne w dobie ograniczonego budżetu. Jak je efektywnie realizować? Na to pytanie odpowiadał Marek Trelka- Wiceprezes Zarządu I.D. Marketing.

Cztery obszary, którymi zajmuje się firma I.D. Marketing to ID DOOR DROP czyli kolportaż i doręczanie materiałów promocyjnych, reklamowych, informacyjnych i druków bezadresowych; ID+ Dystrybucja Adresowa- dostarczanie przesyłek adresowych oraz cykliczna obsługa kampanii DirectMail; Street Marketing- dystrybucja materiałów reklamowych bezpośrednio do mobilnych odbiorców oraz Konsulting czyli doradztwo w zakresie marketingu bezpośredniego oraz badań geomarketingowych. I.D. Marketing S.A. jest największą firmą na rynku dystrybucji druków bezadresowych, dlatego spotkanie to miało szczególne znaczenie. Osoby uczestniczące w nim czy Przedstawiciele Domów Mediowych, Agencje Marketingu Bezpośredniego, Dziennikarze Branżowi czy Managerowie firm pokrewnych mogły dowiedzieć się o problemie marketingu bezpośredniego w dobie kryzysu gospodarczego nie tylko w teorii, ale i w praktyce.

Ważnym i interesujący był także wykład Marcina Gurdy- Wiceprezesa Zarządu I.D. Marketing, który mówił o nowych możliwościach komunikacyjnych w przesyłce adresowej B2B i B2C.

Spotkanie z cyklu I.D. Marketing Business Meeting przebiegło w miłej atmosferze koncentracji i powagi, dzięki której uczestnicy mogli dowiedzieć się o korzyściach płynących z marketingu bezpośredniego.  

Nadesłał:

Fabryka Idei Sp. z o. o.
http://www.fabrykaidei.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl