Imperial Tobacco razem z Kolporterem


Imperial Tobacco razem z Kolporterem
2010-02-10
Imperial Tobacco Polska S.A. będzie współfinansować rozwój sieci Saloników Prasowych Kolportera.

Imperial Tobacco Polska S.A., firma tytoniowa wchodząca w skład jednego z największych światowych koncernów tej branży, będzie współfinansować rozwój sieci Saloników Prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych.

W ramach podpisanej kilkuletniej umowy będziemy wspólnie rozwijać sieć saloników prasowych „top-press”, zlokalizowanych w centrach handlowych i innych atrakcyjnych miejscach. W tym roku planujemy uruchomienie ponad 50 nowych saloników – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. – Imperial Tobacco będzie też  współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych w całej należącej do nas sieci, liczącej około 900 saloników. Inwestycje realizowane wspólnie z Imperial Tobacco to tylko część naszych planów – samodzielnie sfinansujemy uruchomienie kolejnych 50 punktów pod marką „Salonik Prasowy Kolporter”. W następnych latach planujemy dalszy wzrost dynamiki rozwoju sieci sprzedaży.

Podpisanie umowy z Kolporterem Sieci Handlowe jest efektem wieloletniej, dobrej współpracy naszych firm w zakresie dystrybucji i sprzedaży wyrobów tytoniowych -  stwierdza Marcin Ratajczak, dyrektor sprzedaży Imperial Tobacco Polska S.A. – Wcześniej pozycja ekspozycyjna Imperial Tobacco w sieci Kolportera Sieci Handlowe nie odzwierciedlała faktycznego udziału naszej firmy w sprzedaży i dystrybucji wyrobów tytoniowych (obecnie Imperial Tobacco zajmuje pozycję wicelidera na polskim rynku). Zmiana naszej polityki w zakresie ekspozycji dokonała się w połowie 2009 roku, czego przykładem są kontrakty podpisane z innymi sieciami handlowymi oraz oferta ze strony Kolportera Sieci Handlowe. Współtworzenie nowego wizerunku strefy sprzedaży wyrobów tytoniowych w tej sieci umożliwia nam na jeszcze bliższy kontakt z konsumentami.

Zdaniem dyrektora Marcina Ratajczaka, podpisana umowa daje szansę na kreowanie takiej polityki sprzedaży, która nie tylko będzie opłacalna dla obu stron, lecz również będzie zgodna z oczekiwaniami i przyzwyczajeniami konsumentów. – Liczymy na to, że zwiększą się udziały w rynku wyrobów tytoniowych zarówno Kolportera Sieci Handlowe, jak i Imperial Tobacco – podkreśla dyrektor Ratajczak.
Plany rozwoju sieci saloników prasowych obejmują też pozyskanie kolejnych prestiżowych partnerów, którzy będą  pomagać w zarządzaniu określonymi kategoriami towarowymi. Bardzo zaawansowane są rozmowy z operatorami sieci telefonii komórkowej. Niewykluczone, że obok marki Kolportera w sieci saloników pojawi się też logo jednego z takich biznesowych partnerów.

Konsekwentnie realizujemy założenia dynamicznego rozwoju naszej sieci. W najbliższych miesiącach planujemy zmiany w strukturze asortymentu, dostosowane do oczekiwań klientów i obserwowanych na rynku tendencji w sferze konsumpcji. Wprowadzimy też nowe usługi, które zapewnią dalszy wzrost rentowności saloników prasowych – podsumowuje prezes Mateusz Wiśniewski.

Imperial Tobacco Group
Imperial Tobacco jest czwartą co do wielkości międzynarodową firmą tytoniową, która produkuje i sprzedaje papierosy, tytoń do palenia, cygara, bibułki papierosowe i tubki, dostępne w ponad 160 krajach na całym świecie. Grupa posiada 56 fabryk i zatrudnia około 38 tysięcy pracowników. Kluczowe globalne marki: Davidoff, West, Gauloises Blondes, Drum, Golden Virginia i Rizla uzupełnia silny portfel marek regionalnych i lokalnych, takich jak Lumbert & Butler, JPS, Fortuna, Gitanes, Horizon, Maxim i Excellence.

Biuro Prasowe Kolporter

Nadesłał:

puella

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl