in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.
W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.
Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.
Wybrane tematy:
Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
Ocena efektywności kampanii digital.
Różne sekwencje dobrego media planu.
Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
Technologia w służbie marketingu.
Zagadnienia Design Research + Market Research.
Budowa skutecznego i angażującego newslettera
Strategie content marketingowe
Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Co przygotowali organizatorzy?
Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.
Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.
Nadesłał:
Klang! Media
|