Jak się rozwijać i skutecznie zrealizować postanowienia noworoczne?


2012-01-10
Wyniki badania UPC Polska Warszawa, grudzień 2011 r.: Niezależnie od tego kim jesteśmy i ile mamy lat, wielu z nas, każdego roku wyznacza sobie noworoczne postanowienia.
UPC zbadało jak dzięki nowym technologiom osiągnąć zamierzone cele, co najczęściej postanawiamy, z jakich powodów nam nie wychodzi i co zrobić, aby tym razem się udało? Tylko 11% badanych osiąga sukces w realizacji swoich postanowień. Dlaczego? Zapytani o to co przeszkadza w osiąganiu celów respondenci odpowiadali zgodnie – głównie brak czasu (46%). Podpowiadamy, jak z pomocą multimediów wygospodarować więcej czasu dla siebie i rozwijać swoje pasje.   Aż 36 % respondentów badania UPC na pytanie o to, czy robi postanowienia noworoczne odpowiedziało twierdząco. Wśród najczęściej podejmowanych wyzwań znalazły się postanowienia związane z dbałością o swoją kondycję i zdrowie. Ponad połowa respondentów (53%) w nowym roku chce uczęszczać na zajęcia fitness, chodzić basen, siłownie etc. Kolejne miejsca na liście zajmuje zamiar przejścia na zdrową dietę (42%) i znalezienie czasu na sport (40%). Oszczędzanie, jako upragnioną zmianę w życiu wymieniło 37% badanych. Ważnym punktem postanowień noworocznych jest lepsza organizacja czasu i zyskanie go dla rodziny i bliskich (32%). Wielu z nas zamierza dążyć do samodoskonalenia poprzez rozwój i zdobywanie wiedzy (25%) oraz naukę czegoś nowego, np. języka obcego (32%). Niektórzy chcą zerwać z niezdrowym przyzwyczajeniem typu palenie (29%). Na końcu listy najczęściej wymienianych postanowień noworocznych znajdujemy zamiar częstszego podróżowania (21%). Co nam pomaga w realizacji założonych celów? Respondenci wskazują, że w dążeniu do realizacji postawionych celów i zamierzeń pomagają im nowoczesne technologie, w tym Internet i telewizja. Rozwiązania technologiczne pozwalają rozwijać się i edukować bez konieczności wychodzenia z domu, a także zaoszczędzić czas, aby mieć go więcej na realizowanie naszych pasji. Szeroka oferta kanałów tematycznych zapewnia stały dostęp do ciekawej i wartościowej informacji w każdej dziedzinie i w wybranym języku. Dzięki tematycznym kanałom telewizyjnym bez trudu mogą znaleźć porady dotyczące skutecznej diety, a programy kulinarne są inspirującym źródłem  gotowych, zdrowych i niskokalorycznych przepisów. Za pomocą Internetu z kolei, bez wychodzenia z domu, zrobimy zakupy, zlecimy przelewy w banku oraz weźmiemy pożyczkę. Dzięki temu zyskujemy czas na poranny jogging, gimnastykę czy wizytę na siłowni. Planując podróż do wybranego zakątka świata (21% respondentów chce w 2011 r. więcej podróżować), za pośrednictwem telewizji czy Internetu możemy dokładnie zaplanować plan wyprawy, poznać lokalne zwyczaje oraz historię, a ponadto sprawdzić, na co należy zwrócić szczególną uwagę w odwiedzanym miejscu. Dla 10% badanych telewizja i Internet stanowią także źródło motywacji.  Co najbardziej nam przeszkadza? Wyniki badania obejmują także informacje o tym jak badani oceniają swój sukces w realizacji postanowień noworocznych po upływie I kwartału. Większość z nich opisuje go słowem „częściowo” (około 70%). Pod stuprocentowym wykonaniem postanowień podpisuje się 11%, a 14% nie spełnia ich wcale. Główną przyczyną nierealizowania postanowień noworocznych jest brak silnej woli - według 46% badanych. Jako kolejne powody respondenci wymienili brak czasu (42%), pieniędzy (31%) i wreszcie brak motywacji (26%). Część z nas uważa, że przyczyną niepowodzenia w realizacji postanowień jest zbyt małe wsparcie bliskich i przyjaciół (7%).Duży odsetek (64%) respondentów badania dotyczącego postanowień noworocznych, realizowanego przez UPC przyznało, że  ich nie robi. Dlaczego? Z powodu braku wiary w możliwości powodzenia takiego przedsięwzięcia (30%).Część badanych nie ma takiej potrzeby w związku z nowym rokiem, gdyż stawia sobie cele na bieżąco (19%). Wśród badanych znaleźli się i tacy, którzy nie dostrzegają sensu (16%) i w ogóle nie mają potrzeby ich podejmowania (15%).  ***UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 437 800 telewizji cyfrowej, 543 000  użytkowników internetu i 245 100 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 18 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 czerwca  2011).

Nadesłał:

poprostu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl