KROSS napędza Rowerową Wiosnę w Radiu ZET
Ruszył konkurs „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET”, wspierany przez KROSS. Polski producent rowerów oraz Radio ZET zachęcają do aktywnego trybu życia i wspólnego, rodzinnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. W ramach zabawy prezentowanej na antenie radia, słuchacze wygrywają rowery i akcesoria KROSS.
W czasach drogiego paliwa KROSS i Radio ZET promują rowery jako świetny środek rekreacji oraz bezpiecznego transportu w mieście i podczas weekendowych wycieczek. W radiu, telewizji, w kinach oraz Internecie trwa największa w historii firmy kampania wizerunkowa KROSS „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ".
Do 6 maja słuchacze Radia ZET codziennie wygrywają rowery i akcesoria polskiego producenta KROSS. Wystarczy zgłosić się do konkursu na dedykowanej stronie internetowej odpowiadając na pytanie: „Co Cię napędza?", a następnie już na antenie radia odpowiedzieć na pytania o tematyce rowerowej oraz ogólnej.
W konkursie Radia ZET sponsorowanym przez KROSS podkreślono zalety aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu, w tym aspekty, które pozytywnie wpływają na zdrowie i samopoczucie rowerzystów. Autorzy akcji zwracają też uwagę na rosnącą popularność rowerów elektrycznych. O tym, że jednoślady ze wspomaganiem są bardziej ekonomiczne od samochodów jest przekonanych 42% ankietowanych w ostatnim sondażu przeprowadzonym na zlecenie KROSS. Ponad połowa badanych doceniła minimalizowanie wysiłku podczas jazdy rowerem elektrycznym.
- Z KROSS nic nie musisz, ale WSZYSTKO MOŻESZ. W ramach naszej największej kampanii wizerunkowej zachęcamy słuchaczy Radia ZET do odnalezienia w sobie poszukiwacza przygód lub codziennego rowerzysty. Rower KROSS budzi energię, pozwala poczuć emocje oraz cieszyć się naturą, samotnością albo towarzystwem. W konkursie KROSS i Radia ZET można łatwo zdobyć rower lub akcesoria, które dadzą słuchaczom wiele satysfakcji i pozwolą przeżyć coś wyjątkowego - mówi Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu KROSS.
Polski producent rowerów KROSS zachęca konsumentów do zadbania o zdrowie i kondycję całej rodziny i wskazuje, że rowerzystą może zostać każdy z nas. W dobie drogiego paliwa i rosnącej świadomości zmian klimatycznych, polska marka KROSS dba o zdrowie Polaków oraz ekologię, proponując łatwo dostępne rowery dla każdego.
Popularność rowerów rośnie, bo Polacy przekonali się, że to doskonała alternatywa dla samochodów czy transportu miejskiego w czasach pandemii. Konsumenci doceniają, że rower to bezpieczny i ekologiczny środek transportu. KROSS oferuje największą wśród producentów dostępność rowerów. Z polskiej fabryki w Przasnyszu w ostatnich tygodniach wysyłane są do sklepów rekordowe liczby rowerów. Firma zakłada w tym sezonie wzrost sprzedaży rowerów i akcesoriów na poziomie 50% r/r. KROSS jest numerem 1 w Polsce i Czechach, znajduje się także w pierwszej trójce na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Eksport rowerów KROSS wzrósł o 120% r/r a dalszy wzrost w tym obszarze firma szacuje na 30-50% rocznie w kolejnych latach.
Wszystkie informacje na temat konkursu „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET" wspieranego przez KROSS można znaleźć na profilach KROSS: facebook.com/KrossBikes oraz instagram.com/krossbikes/ i na stronie konkursowej Radia ZET.
***
KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI - Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.