Małe piwo!
Małe piwo – wiele znaczeń. Z jednej strony to powszechne określenie drobnostki, błahostki, problemu łatwego do rozwiązania. Z drugiej, po prostu piwo o małej pojemności.
Od teraz to drugie znaczenie nabiera konkretnych kształtów – marka Żywiec prezentuje nowe opakowanie piwa Jasne Pełne – puszkę o objętości 330 ml. Coś nowego? Małe piwo!
Puszka 330 ml łączy w sobie maksymalną ilość korzyści, jaką można otrzymać z tak małej pojemności i gwarantowany smak piwa premium. Nowe poręczne opakowanie ma wiele funkcjonalnych zastosowań, które zamknięte w małej puszce ucieszą koneserów złocistego trunku.
Po pierwsze: wygoda i poręczność
Mała puszka to mało zajętego miejsca, większa ergonomia i łatwość w przenoszeniu czy transporcie. Szczególnie, kiedy za oknem robi się cieplej i nachodzi większa ochota na spacer, wypad za miasto lub spotkanie ze znajomymi w plenerze.
Po drugie: niezmienna jakość
Smak jest najważniejszym elementem decydującym o satysfakcji z picia piwa. Dlatego pojemność 330 ml zyskuje coraz większą grupę zwolenników. Zachowanie odpowiedniego poziomu nagazowania i temperatury do ostatniego łyku to gwarancja udanego wieczoru czy też zabawy.
Po trzecie: unikatowość
Małe piwo to rzadko widziany w Polsce obrazek – a jakże popularny za naszymi granicami. Teraz można przypomnieć sobie dobrze pamiętany klimat z wakacji i przenieść się w miłe obszary smakowych doznań także w kraju.
Po…
Wartości i funkcjonalności małej puszki piwa Żywiec jest więcej i zapewne każdy znajdzie swoją ulubioną, najbardziej pasującą do indywidualnego stylu życia. Najważniejsze, że w tym małym opakowaniu drzemie duży potencjał. A odkrywanie nowych benefitów może być dodatkową przyjemnością i zabawą dla każdego w każdej sytuacji.
Szczegóły na stronie: www.zywiec.com.pl
***
Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedaje prawie 12 mln hl piwa warzonego w pięciu browarach w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie. Najważniejsze marki Spółki to Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Marką flagową jest Żywiec – pierwsze piwo premium i jedno z największych piw eksportowych w Polsce, sprzedawane za granicą od ponad stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część portfolio Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Firma prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Murphy’s) oraz polskich piw specjalnych (Kaper oraz Żywiec Porter). Grupa Żywiec S.A. zatrudnia 5500 pracowników.
Żywiec to największa marka piwa premium w Polsce. Od ponad półtora wieku nieprzerwanie warzony jest w jednym miejscu – żywieckim browarze – na bazie trzech podstawowych składników: słodu jęczmiennego, górskiej wody i chmielu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie oraz prestiżowy festiwal teatralny Malta. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.
Nadesłał:
joannat
|