Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych


Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
2009-12-20
Publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej przede wszystkim miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych.

Książką przedstawia również koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.

Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.

Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk – pracownik Katedry Handlu Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują: rynek farmaceutyczny, marketing, teorię wymiany, kreatywności oraz komunikacji marketingowej. Jest autorem ponad 800 książek i artykułów.

Autor: Henryk Mruk

ISBN: 978-83-7601-890-4,

Format: A5 , s. 172 oprawa miękka ,
Cena: 59 zł

Księgarnia Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

ul. Płocka 5a

01-231 Warszawa

Tel. 022 535 80 00

e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

Księgarnia internetowa:

e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl

Nadesłał:

mdobosz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl