„Mikrowyprawy – Odkrywaj swoje miasto!” – Answear.com ogłasza kolejny konkurs fotograficzny w ramach
Po ogromny sukcesie ostatniej, trzeciej edycji konkursu fotograficznego „Art Food Inspirations” marka Answear.com wraz z producentem hulajnóg elektrycznych Motus startuje z wakacyjnym projektem „Mikrowyprawy – Odkrywaj swoje miasto!” i zachęca do bycia turystą we własnym mieście.
Kiedy w 2021 roku marka Answear.com wprowadzała nową strategię „Lifespiration starts here” było wiadomo, że multibrand, będzie nie tylko platformą sprzedażową, ale też miejscem dla ludzi pełnych pasji, którzy szukają inspiracji daleko poza modą.
„Nowa strategia komunikacji "Lifespiration Starts Here" przekształciła Answear w miejsce pełne lifespiracji, czyli inspiracji do życia na własnych zasadach. Poprzez kolejne projekty chcemy pokazać, jak można żyć ciekawie, odważnie i jeszcze bardziej aktywnie. Czasem wskazujemy gotowe rozwiązania, czasem tylko podpowiadamy, podsuwając inspirujące propozycje. Do każdej akcji mocno angażujemy naszą międzynarodową społeczność, która dzieli się z nami swoimi propozycjami, prezentując ogrom kreatywności, pasji i niebanalnego podejścia do głównych motywów, przyświecających kolejnym projektom.” – mówi Justyna Majerska, PR & Content Editor Answear.com.
Jednym ze stałych działań Answear stały się konkursy fotograficzne, w których do tej pory udział wzięło ponad 10 000 uczestników. Tym razem w ramach edycji „Mikrowyprawy – Odkrywaj swoje miasto!”, marka zachęca swoich odbiorców do poszukiwania nieoczywistych miejsc oraz elementów lokalnej przestrzeni, poznawania okolic miasta i odkrywania jego tajemnic.
Odkrywaj swoje miasto i wygrywaj nagrody!
Answear.com wraz z producentem hulajnóg elektrycznych, marką Motus, zaprasza do udziału w wakacyjnym konkursie fotograficznym „Mikrowyprawy – Odkrywaj swoje miasto”. Zadanie konkursowe polega na zrobieniu ciekawej fotografii z lokalnej mikrowyprawy – może to być miejsce, które ujmuje kolorami, atmosferą lub po prostu stanowi oazę spokoju ukrytą pośród wielkich biurowców czy blokowisk. Zdjęcie należy zamieścić na swoim profilu na Instagramie wraz z hasztagiem #mikrowyprawy_pl oraz oznaczeniem profilu marki @answear. Prace można zgłaszać od 1 lipca do 28 sierpnia 2022 r.
Inspiracji można szukać na profilach ambasadorów konkursu, do grona których należą:
· Filip Springer, @filip_springer – polski reportażysta i fotoreporter
· Kinga Litwińczuk, @styleone_bykinga – autorka bloga Style On, influencerka, której pasją jest moda, sztuka i podróże
· Maciej Czarnecki, @maciejdusiciel – fotograf, który dokumentuje modernizm, brutalizm i wszelkie dziwności architektoniczne
· Aleksander Małachowski, @hashtagalek – doświadczony ekspert, który zawodowo zajmuje się fotografią
Wyjątkowa nagroda
Do odbycia mikrowyprawy, każdy środek transportu jest dobry… a najlepszy ten, który przy okazji będzie przyjazny dla naszego środowiska i pomoże stworzyć wyjątkową atmosferę wokół wycieczki. Intuicyjnie odpada auto, jeśli jest to sposób, w jaki przemieszczamy się na co dzień. Warto wybrać transport publiczny, rower, własne nogi lub hulajnogę! Te elektryczne coraz częściej nazywane są transportem przyszłości. Nic dziwnego – z ich pomocą w łatwy i szybki sposób możemy przemierzyć sporo kilometrów, nie produkując przy tym spalin do atmosfery. Dlatego, dzięki współpracy z marką Motus, zwycięzcy konkursu fotograficznego „Mikrowyprawy – Odkrywaj swoje miasto” otrzymają wyjątkowe, jedyne na świecie, spersonalizowane hulajnogi.
Do realizacji projektu Answear.com zaprosił młodych utalentowanych artystów, którzy poddadzą zwycięskie zdjęcia własnej interpretacji i przełożą je na design hulajnóg. Twórcami ilustracji będą:
· Magdalena Marchocka – graphic designer, ilustratorka książek, twórczyni animacji oraz
· Karol Męczarski – streetartowiec i twórca streetwearowej marki THE+UNA
Szczegóły konkursu znajdują się w regulaminie, dostępnym na stronie:
https://mikrowyprawy.answear.com/
Nadesłał:
zuskaka
|