Modne kolory dzięki Whirlpool, Ariel i Albedo Marketing


Modne kolory dzięki Whirlpool, Ariel i Albedo Marketing
2012-10-17
„Moda na kolory!”– cross promocja marek Whirlpool, Ariel oraz Monnari prowadzona przez Albedo Marketing ruszyła 10 października. Celem działania jest budowanie znajomości marek wśród konsumentów oraz utrwalanie ich wizerunku jako prekursorów innowacyjnych rozwiązań. Akcja potrawa do 31 grudnia 2012.

Wspólna akcja Whirlpool, Ariel i Monnari zmienia podejście do reklamy łącząc świat mody, funkcjonalność i zaawansowaną technologię. Agencja Albedo Marketing wychodząc poza tradycyjne myślenie o promocji umieściła pralki Whirlpool w niestandardowej przestrzeni. Sklepy Monnari na czas promocji zostały zaopatrzone w pralki z innowacyjną technologią
6-ty Zmysł Kolory. Stylistyka fashion kreacji podkreśla szczególne możliwości pralek Whirlpool oraz kapsułek Ariel, dzięki którym ubrania zachowują żywe kolory przez długi czas.

„Moda na kolory!” jest kontynuacją promocji „Żywe kolory są w modzie”, przeprowadzonej
w ubiegłym roku przez Whirlpool oraz Monnari. W tym roku do akcji dołączyła marka Ariel. Do każdej zakupionej pralki Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł Kolor uczestnicy promocji otrzymają szal Monnari z limitowanej kolekcji oraz miesięczny zapas kapsułek piorących Ariel. Szal zaprojektowany na potrzeby promocji nie będzie dostępny w sprzedaży.

Celem działań jest wzrost świadomości klientów na temat marek Whirlpool i Ariel, jako ekspertów w dziedzinie  skutecznego prania nawet w niskich temperaturach oraz dbania o tkaniny i ich kolory dzięki tabletkom Ariel i technologii 6-ty Zmysł Kolory. Rozszerzenie działań promocyjnych o nowe miejsca pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów z informacją o produktach i funkcji 6-ty Zmysł Kolory. Kampania poza wzbudzaniem pozytywnych emocji ma również wzmocnić wizerunek firm jako stabilnych i innowacyjnych.

Akcji promocyjnej stworzonej przez Albedo Marketing dla marek Whirlpool, Monnari i Ariel (P&G) towarzyszą materiały POS: ulotki, standy, naklejki na pralki, nakładki na bramki antykradzieżowe i naklejki na witryny Salonów Monnari, dyspensery oraz strona www.modanakolory.pl. Specjalnie na potrzeby promocji został przygotowany katalog o tematyce glamour i fashion.

O firmie

Whirlpool to marka o międzynarodowym zasięgu, ciesząca się uznaniem konsumentów. Ponad 100-letnie doświadczenie, pozwoliło firmie na bycie liderem w produkcji najwyższej jakości urządzeń gospodarstwa domowego. Zgodnie z wizją – Every home, Everywhere. With pride, passion and performance – dom powinien przynosić zadowolenie, być dumą i pasją każdego z nas. Dlatego celem firmy Whirlpool jest ułatwianie życia klientów, dzięki nowoczesnym i innowacyjnym produktom.

 ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.

 

www.albedomarketing.pl

 

Nadesłał:

po@qaconsulting.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl