Nadchodzący rok w odcieniach Błękitu Przestrzeni - ogłoszono Kolor Roku 2010


Nadchodzący rok w odcieniach Błękitu Przestrzeni - ogłoszono Kolor Roku 2010
2010-01-13
Przejrzystość, otwartość i optymizm. Te słowa najlepiej oddają wybrany przez Zespół ColourFutures™ marki Dulux® Kolor Roku 2010. Specjaliści do spraw koloru wyróżnili także pięć głównych trendów kolorystycznych na nowy rok.

W 2010 roku poszukiwać będziemy takich wartości jak prawda, uczciwość, otwartość i nadzieja. Kolorem Roku został więc Błękit Przestrzeni - optymistyczny odcień błękitu symbolizujący otwartą przestrzeń, nieograniczone horyzonty, odnowę i pozytywną energię.

Jest to przejrzysty odcień obrazujący ideę czystości i dobra - kolor pełen nadziei, nieskażony chemią, otwierający nowe możliwości. Nasuwa on skojarzenie z bezkresnym niebem, świeżym powietrzem i z życiodajną wodą. Ta przejrzysta, jasna barwa uspokaja i daje uczucie swobody. Pomaga w zwalczaniu stresu i zmęczenia, regeneruje ciało oraz umysł, pozostając źródłem witalności i mobilizacji. Błękit wzmaga również zdolność porozumiewania się i zwiększa poczucie wiary we własne możliwości.

Kolor Roku 2010 Błękit Przestrzeni doskonale uzupełnia najnowsze materiały oraz nowoczesną neutralność szkła, stali i betonu. Jednocześnie współgra z mocniejszymi i bardziej tradycyjnymi odcieniami wnętrz, jak szkarłatny, bordowy, śliwkowym zielonomodry, czekoladowy, grafitowy i złoty, czego efektem są świeże i niebanalne zestawienia kolorystyczne.

Kolor Roku 2010 Błękit Przestrzeni to nr 70BG 70/113 w mieszalniku Dulux®

Trendy Kolorystyczne 2010

Kolor Roku oraz Trendy Kolorystyczne na 2010 rok, jak co roku, zostały zaprezentowane przez Zespół ColourFuturesTM w formie albumu. Każda paleta kolorystyczna odnosi się do jednej z wiodących tendencji społecznych i odzwierciedla jej charakter. Motywem łączącym wszystkie Trendy oraz Kolor Roku 2010 jest motyw odnowy: w Silent Space - niezależności stylistycznej i dążenia do indywidualizmu; w palecie Fluid Fantasy - innowacyjności, w Basic Beliefs - odbudowy zaufania i potrzeby powrotu do prawd fundamentalnych, w trendzie Free Spirit - hołdu dla twórczego indywidualizmu oraz nostalgii za klasyczną elegancją - w Sweet Memory.

Zespół ColourFuturesTM

Zespół ColourFuturesTM to grupa międzynarodowych ekspertów do spraw kolorystyki z firmy AkzoNobel - producenta farb marki Dulux® - i spoza niej. Zespół ColourFuturesTM każdego roku, na podstawie obserwacji globalnych zmian w stylach życia, kulturze, sztuce, architekturze, wzornictwie i modzie, określa pięć głównych Trendów Kolorystycznych oraz Kolor Roku - barwę wiodącą w nadchodzącym roku - mówi Danuta Baprawska, PR Manager marki Dulux®.

Dulux® jest najbardziej rozpoznawalną marką farb na świecie, obecną w ponad 100 krajach. Kojarzona z najwyższą jakością produktów, bogatym portfolio i interesującymi kampaniami reklamowymi marka Dulux® jest również liderem innowacji i trendsetterem w dziedzinie kolorów. Dzięki temu marka Dulux® zrewolucjonizowała podejście Polaków do kolorów we wnętrzach - jeszcze dziesięć lat temu na polskich ścianach panowała biel. Dziś królują kolory, najczęściej w proponowanych przez markę Dulux® zestawieniach. Marka Dulux® jest doceniana zarówno przez konsumentów jak i środowiska branżowe, o czym świadczą liczne nagrody: tytuł marki wysokiej reputacji PremiumBrand oraz już po raz trzeci zdobyta nagroda Superbrands, przyznawana najbardziej uznanym markom. Od 1963 roku ikoną marki jest owczarek staroangielski (ang. Bobtail), który w wielu krajach potocznie zwany jest... psem Duluxa.

Nadesłał:

mgurzeda

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl