„Najlepszy prezent – więcej czasu”. Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce
Nowa kampania Klarny „Najlepszy prezent – więcej czasu” promuje usługę Klarny “Zapłać za 30 dni” dostępną w sklepach internetowych. W działaniach marketingowych bierze udział 10 partnerów Klarny m.in: Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora.
Warszawa, 1 grudnia 2022 r. – Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. Wspólnie z wybranymi partnerami, szwedzki fintech prezentuje flagową usługę „Zapłać za 30 dni” jako metodę płatności, która pozwala zaoferować konsumentom większą swobodę i komfort w czasie intensywnego okresu przedświątecznych zakupów.
"W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje na Black Friday, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną - w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager, która odpowiada za działania marketingowe Klarny w Polsce.
Kampania „Najlepszy prezent − więcej czasu” startuje w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia. Jest prowadzona równolegle na 9 rynkach (oprócz Polski także we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji). Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny: m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (spektakularne OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Kampania będzie wspierana także poprzez działania z influencerami. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.
Kontakt:
Zuzanna Kanabrocka, PR Coordinator, Zuzanna.Kanabrocka@havas.com, tel. +48 508 012 201
Iga Krysa, Senior PR Consultant, Iga.Krysa@havas.com, tel. +48 508 012 182
O Klarnie
Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy's, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach. Więcej informacji na www.klarna.pl.
Nadesłał:
Wiktoria Machul
|