Nowatorski event internetowy Samsung Game promujący netbooka Samsung N210
Agencja innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy zrealizuje autorską, niestandardową akcję Samsung Game związaną z debiutem rynkowym netbooka Samsung N210.
Akcja startuje dziś i potrwa do 4.03.2010. Jest to rodzaj zabawy detektywistycznej w formie konkursu. Premiowane są: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze. Grupą docelową konkursu są młodzi ludzie w wieku od kilkunastu do dwudziestu kilku lat.
Akcja polega na tym, że w sześciu anonimowych pomieszczeniach w Polsce Samsung zostawia po 10.000 tysięcy złotych. Będą to nagrody główne w konkursie Samsung Game. Zdobędą je ci, którzy namierzą adresy tych lokali oraz odnajdą hasło. Nagrodami dodatkowymi w konkursie są netbooki Samsung N210 oraz telefony Samsung Corby.
Platformą konkursu jest strona www.SamsungGame.pl. Można na niej oglądać transmisje z kamer umieszczonych w lokalach, w których znajdują się pieniądze. Zadaniem uczestników jest odgadnięcie nazwy ulicy, numeru budynku i numeru lokalu, który przedstawia transmisja oraz hasła.
W celu odgadnięcia miejsca ukrycia nagród uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi. Jedni mogą podążać od wskazówki do wskazówki, z których każda przybliża ich do jednej z nagród głównych. Inni mogą skorzystać z podpowiedzi, które pozwalają im na poznanie pierwszej litery nazwy ulicy lub nawet jej całej nazwy.
Tropienie miejsca, w którym zostały ukryte pieniądze nie będzie łatwe. Każdy uczestnik konkursu będzie musiał wykazać się dużym sprytem, konsekwencją i umiejętnością korzystania ze wskazówek i podpowiedzi naprowadzających go na adres.
Nie chodzi o to, aby uczestnik pojawił się fizycznie pod podanym adresem, lecz o to żeby za pośrednictwem strony internetowej wprowadził poprawny adres i hasło w wybranym przez siebie mieście. Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje: Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków i Katowice. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać osoby niezależnie od miejsca zamieszkania.
W celu wzięcia udziału w grze każdy uczestnik gry musi wejść na stronę www.SamsungGame.pl, zarejestrować się, podać adres e-mail i zaakceptować regulamin konkursu. Rejestracja jest możliwa przez cały czas trwania gry i nawet użytkownicy, którzy przystąpią do niej w ostatnich dniach, mają szansę na zdobycie nagród.
Łącznie w konkursie jest do wygrania nagrody o wartości 100.000 złotych: 6 nagród głównych po 10.000 złotych oraz nagrody dodatkowe w postaci 12 netbooków Samsung N210 i 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.
Nagrody dodatkowe rozdawane będą przez cały czas trwania konkursu osobom, które jako pierwsze odgadną elementy adresu.
Akcji będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która obejmie telewizję (Viva Polska), radio (Radio ZET, Planeta FM), prasę (Metro, Hiro Free), internet (m.in. Wp.pl, Merlin.pl, Euro.com.pl, Komputerswiat.pl, Hiro.pl, Grono.net, Fotka.pl, Facebook.com oraz inne serwisy społecznościowe, reklamę kontekstową oraz reklamę w blogach w sieciach: AdTaily, Blogvertising, YellowGreen) i działania reklamowe w sieci RTV EURO AGD.
Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy. Jak mówi dyrektor zarządzający agencji Robert Sosnowski – zrealizowanie tego projektu, ze względu na poziom jego złożoności, było możliwe jedynie z klientem, który operuje na wysokim poziomie świadomości marketingu internetowego. Sosnowski komplementuje też partnerów akcji: sieć sklepów RTV EURO AGD, Planeta.fm, Viva Polska, Hiro Free, WP.pl, Komputerswiat.pl, Merlin.pl, dziennik Metro i Społeczności.pl. Ze strony Samsung projekt nadzorują Małgorzata Krajewska-Szaruch i Berenika Dumas.
Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.eu specjalizuje się niestandardowych akcjach w sieci i z zapałem korzysta z nowatorskich technik reklamowych jak viral marketing czy social media marketing. Unikalnym produktem agencji są eventy internetowe mające najczęściej postać interesujących konkursów czy happeningów.
Opierają się one na unikalnym pomyśle, zawsze dopasowanym do potrzeb klienta. Realizują one z góry określone cele sprzedażowe lub wizerunkowe, zawsze wcześniej precyzyjnie określone i sparametryzowane.
Źródło: www.BiuroPodrozyReklamy.eu
Nadesłał:
Biuro Podróży Reklamy
|