Nowy Dyrektor w On Board PR
Lidia Cieślak objęła dział Industry Department w On Board PR.
Od początku roku 2010 Lidia Cieślak zarządza pracą Industry Department On Board PR (www.onboard.pl) realizującego projekty doradcze dla przemysłu i sektora publicznego.
Odpowiada za koordynację współpracy z obecnymi klientami oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Do jej zadań należy również wdrażanie na polskim rynku najwyższych standardów w zakresie doradztwa komunikacyjnego wypracowanych w ramach sieci ECCO Communication Network dla obecnych i przyszłych klientów firmy.
Lidia Cieślak jest ekspertem w zakresie prowadzenia projektów komunikacji korporacyjnej, kampanii edukacyjnych, działań B2B oraz projektów komunikacji wewnętrznej. Współtwórca polskiego oddziału Public Relations międzynarodowej sieci Ogilvy. Wcześniej pracowała w dziale podatkowym firmy Ernst&Young w charakterze szefa marketingu i PR, zajmowała też stanowiska kierownicze w kilku z największych agencji Public Relations na polskim rynku. Podczas 13 lat doświadczenia zawodowego współpracowała m.in. z takimi firmami jak: Rockwool, Procter&Gamble, Henkel, Krajowa Agencja Poszanowania Energii (KAPE), TFI Union Investment, Servier, Gaspol, Siemens, czy Medicover. Ukończyła m.in. Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim, Public Relations również na UW oraz Szkołę Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.