Nowy program konsumencki w salonikach Kolportera


2014-06-06
We wszystkich salonikach prasowych Kolportera oraz w salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki pn. „100.000 puszek Pepsi w paczkach Lay’s”. Nagrodami dla klientów są puszki Pepsi, które można odbierać w salonikach na terenie całego kraju.
Klienci, którzy w dowolnym sklepie, kupią jeden z czterech rodzajów chipsów Lay’s, a wewnątrz opakowania znajdą kupon promocyjny, mogą odebrać w najbliższym saloniku prasowym Kolportera puszkę Pepsi (0,33 l). Nagroda jest wydawana po okazaniu przez klienta kuponu promocyjnego.
Kupony znajdują się w wybranych opakowaniach chipsów Lay’s Papryka, Zielona Cebulka, Strong i Max w trzech gramaturach (150 g, 225 g, 285 g).
Program konsumencki w salonikach Kolportera rozpoczął się 2 czerwca i potrwa do 31 sierpnia br.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

Biuro Prasowe Kolportera

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl