Nowy serwis korporacyjny Contact Center
Firma Contact Center uruchomiła nowy serwis korporacyjny pod adresem www.contactcenter.pl. Serwis jest spójny z wdrożoną w tym roku identyfikacją wizualną, ma wzmacniać świadomość marki w internecie.
Nowa strona spółki to przede wszystkim łatwiejsza nawigacja, większa przejrzystość i maksymalna funkcjonalność.
Głównym celem zmian jest ułatwienie komunikacji pomiędzy firmą a jej otoczeniem i podkreślenie biznesowego wizerunku Contact Center, jako największego gracza na rynku outsourcingu call/contact center w Polsce. Strona www zyskała oprócz nowoczesnego layoutu również bogatsze treści, została rozbudowana o nowe działy i podstrony.
Użytkownicy znajdą w serwisie m.in. informacje dotyczące spółki, szczegółowy opis oferty usługowej, przykłady zrealizowanych kampanii, referencje, informacje o bieżących wydarzeniach dotyczących działalności firmy, mapkę lokalizacji i galerię zdjęć z centrów outsourcingowych, aktualne oferty pracy, opisy karier obecnych pracowników, materiały do pobrania, wyszukiwarkę i formularz kontaktowy.
W odpowiedzi na potrzeby internautów serwis rozbudowano o szereg nowych funkcjonalności i elementów multimedialnych, m.in. podstronę z animacją „Nasze podejście", ukazującą „krok po kroku" proces obsługi klienta oraz możliwość odsłuchania banku głosów ze studia nagrań Contact Center.
Większość treści w serwisie zarządzana jest z poziomu panelu administracyjnego systemu CMS. Strona www.contactcenter.pl jest dostępna również w angielskiej wersji językowej.
Za kreację serwisu, w tym: stworzenie strony www, makiety funkcjonalne i grafiki do ekstranetu, odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
Dodatkowych informacji udzielają:
Magdalena Walanus, Ekspert ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. +48 22 574 05 52, kom. +48 510 144 733, e-mail: magdalena.walanus@contactcenter.pl
Dominika Dworak, PR Manager, OS3 multimedia, tel. +48 22 852 28 54 / 852 28 55, kom. +48 503 114 661, e-mail: d.dworak@os3.pl
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|