NV200 - koszty eksploatacji bez uszczerbku dla kieszeni


NV200 - koszty eksploatacji bez uszczerbku dla kieszeni
2010-05-06
Pojazd dostawczy to przede wszystkim narzędzie pracy. Musi mieć przystępną cenę, a przede wszystkim – być tani w eksploatacji. Powinien też być niezawodny, a razie uszkodzenia powinno go się dać szybko i łatwo naprawić, aby ograniczyć czas przestoju.

NV200 został zaprojektowany właśnie pod kątem obniżenia kosztów eksploatacji - zarówno tej codziennej, jak i w przypadku ewentualnych przestojów.

Silnik i zespół napędowy należą do najbardziej oszczędnych w swojej klasie. Samochód zużywa minimalne ilości paliwa - także dzięki wyposażeniu go w szereg urządzeń pomagających kierowcy w oszczędnej eksploatacji. Oprócz wskaźnika zalecającego zmianę przełożenia, kierowca znajdzie na wyświetlaczu informację o średnim i chwilowym zużyciu paliwa, która skutecznie skłania do zdjęcia stopy z pedału przyspieszenia.

Na obniżenie zużycia paliwa wpływa także aerodynamiczny kształt nadwozia i jego lekka konstrukcja, Nie bez znaczenia są też opony o niskich oporach toczenia.

Przeglądy zaplanowano w odstępach co 20 000 dla silnika benzynowego i 30 000 km w przypadku silnika diesla, ale nie rzadziej niż co 12 miesięcy.

Łatwość naprawy powypadkowej ma dwie zalety: niższe składki ubezpieczeniowe i krótszy czas przestoju w warsztacie blacharskim. Przedni zderzak jest wykonany z materiału odpornego nawet na mocniejsze stłuczki parkingowe, a solidna belka poprzeczna chroni chłodnicę - jeden z najbardziej newralgicznych punktów przy częstych w ruchu miejskim kolizjach polegających na najechaniu na tył innego pojazdu. Boczne belki wzmacniające i belka poprzeczna z tyłu podnoszą wytrzymałość pojazdu i nie tylko chronią kierowcę i pasażerów, ale także ograniczają uszkodzenia przy drobnych kolizjach.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl