Okiem ambasadorki Emporia Telecom
W grudniu, pod adresem www.okiemjadwigi.pl, ruszył blog Jadwigi Ślawskiej-Szalewicz, ambasadorki marki Emporia.
Blog będzie wykorzystywany przez Emporia Telecom do promocji najważniejszych dla firmy wartości, takich jak aktywizacja seniorów i wzrost ich zaangażowania w życie społeczne – także z użyciem technologii oraz sprawienie, by czuli się potrzebni i wyjątkowi.
Emporia pragnie aktywizować seniorów, a także pokazać im, że technologia nie jest przywilejem zarezerwowanym wyłącznie dla młodzieży. Korzystanie z telefonu komórkowego czy pisanie bloga to proste czynności, które mogą być z powodzeniem wykonywane niezależenie od wieku. Jadwiga Ślawska-Szalewicz samodzielnie przygotowuje wszystkie teksty na blog „Okiem Jadwigi” oraz umieszcza je na platformie blogowej.
Wpisy podzieliła na trzy grupy tematyczne: Informacje, Święta i Wspomnienia. Z czasem powstaną kolejne kategorie. Jadwiga Ślawska-Szalewicz jest aktywną kobietą w wieku 64 lat, zapaloną ogrodniczką, babcią czwórki wnucząt. Przez całe swoje życie zawodowe była związana ze sportem wyczynowym. Pracowała w Polskim Związku Judo, Departamencie Sportu Głównego Komitetu Kultury Fizycznej i Turystyki, Polskim Związku Szermierczym, przez 28 lat współtworzyła również Polski Związek Badmintona. Wybrano ją na ambasadorkę marki emporia ze względu na jej optymizm, zaangażowanie i ogromną pasję, z jaką oddaje się wszystkim czynnościom, które wykonuje.
Tematów na blogu będzie wiele, ale jeden wszechobecny: rodzina. Bez niej, bez wiary we mnie, ten blog nigdy by nie powstał. Zawsze kochałam opowieści. Opowiadałam dzieciom i wnukom. Dzisiaj mogę to robić za pośrednictwem Internetu, który jest fenomenem XX i XXI wieku – mówi Jadwiga Ślawska-Szalewicz. – Wszyscy wiemy, że będziemy seniorami, ale nikt w to nie wierzy. A gdy już się uwierzy, pisanie przychodzi samo: podziel się swoimi przeżyciami, bo jeżeli zainteresowało to twoje wnuki, to innych młodych też może zainteresować, a twoich rówieśników już na pewno. Będą mogli spojrzeć z innej perspektywy na swoje życie. To nie tylko twoja historia, to wycinek historii polskiej i ludzi, którzy w niej i dla niej żyli – dodaje.
Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią z 65-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w 22 krajach.
Kontakt dla mediówMonika KoniecznaAgencja 21tel. +48 22 511 13 80E-mail: monika.konieczna@agencja21.pl Agnieszka SabatAgencja 21tel. +48 22 511 13 85E-mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|