Oracle informuje o dostępności aplikacji Oracle Utilities Customer Care and Billing w wersji 2.3


Oracle informuje o dostępności aplikacji Oracle Utilities Customer Care and Billing w wersji 2.3
2010-02-05
Oracle Utilities Customer Care and Billing 2.3 zawiera rozszerzenia, które pomagają instytucjom użyteczności publicznej poprawić obsługę klientów, zdobywać nowe rynki oraz obniżyć całkowity koszt posiadania.

Aplikacja Oracle Utilities Customer Care and Billing pomaga zakładom użyteczności publicznej zarządzać wszystkimi aspektami cyklu życia ich klientów, w tym podłączaniem usług, zarządzaniem odczytami liczników, kompleksowym rozliczaniem, przetwarzaniem płatności oraz windykacją należności. Ponadto produkt wspiera również realizację funkcji towarzyszących, takich jak serwis w terenie, zarządzanie licznikami, sprzedaż i marketing oraz zarządzanie konserwacją, udostępniając jednocześnie elastyczny mechanizm wyceny oraz wydajną aplikację do zarządzania centrum kontaktowym. Oprogramowanie Oracle Utilities Customer Care and Billing 2.3 zarządza kluczowymi aspektami cyklu życia klientów zakładu użyteczności publicznej poprzez:

·         Usprawnienie obsługi klientów ― wersja ta udostępnia rozbudowany moduł obsługi przyjmowania płatności, który zapewnia obsługę płatności w wielu walutach.

·         Dalsze wspieranie inicjatyw dotyczących inteligentnych sieci grid ― nowa wersja pozwala przykładowo obsługiwać różne scenariusze odczytywania wskazań mierników sieciowych w przypadkach, gdy klient dysponuje własnym odnawialnym źródłem energii.

·         Zdobywanie nowych rynków ― wersja ta obsługuje zakłady użyteczności publicznej, które wchodzą na nowe, rozwijające się rynki. Między innymi jest wyposażona w dodatkowe funkcje do weryfikacji poprawności standardowych krajowych numerów identyfikacyjnych oraz lokalnych numerów NIP; obsługuje także dodatkowe opcje rozliczania zobowiązań podatkowych.

·         Obniżenie całkowitego kosztu posiadania ― wersja ta pozwala zakładom użyteczności publicznej uprościć wdrażanie i bieżącą konserwację infrastruktury oraz obniżyć całkowite koszty tych działań. Jest wyposażona w dodatkowe, gotowe funkcje oferujące m.in. rozszerzone możliwości zarządzania taryfami oraz możliwości dalszej automatyzacji procesów ― zapewnia to skonfigurowany fabrycznie system oferujący lepszą obsługę dynamicznego charakteru ustalania taryf w różnych rejonach energetycznych. 

Informacje dodatkowe

·  Oracle Utilities  

·  Oracle Utilities Customer Care and Billing

·  Oracle Utilities Blog ·  Oracle Utilities na YouTube 

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795 

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl