Oracle wyróżniony w dziedzinie systemów klasy BSS i OSS dla operatorów telekomunikacyjnych
W raportach "Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009" oraz "Operations Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009" firma Gartner przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę ogólną.
W raportach „Dataquest Insight: Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność biznesową i ocena producentów za rok 2009) oraz „Dataquest Insight: Operations Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność operacyjną i ocena producentów za rok 2009) firma Gartner przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę ogólną. (1, 2)
W dziedzinie systemów wspomagających działalność biznesową (Business Support Systems ― BSS) firma Oracle uzyskała w 2009 r. maksymalną ocenę we wszystkich siedmiu kategoriach: produkt lub usługa, znajomość rynku, strategia ofertowa (asortyment), strategia rozszerzania zasięgu geograficznego, strategia sprzedaży, szybkość reagowania na potrzeby rynku, dorobek oraz ogólna opłacalność.
W dziedzinie systemów wspomagających działalność operacyjną (Operations Support Systems ― OSS) firma Gartner przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę za 2009 r. w następujących kategoriach: znajomość rynku, strategia ofertowa (asortyment) i ogólna opłacalność.
W opinii firmy Gartner „Popyt na oryginalne, gotowe rozwiązania oparte na architekturze zorientowanej na usługi (service-oriented architecture ― SOA) rośnie, gdyż operatorzy telekomunikacyjni wciąż analizują możliwości redukcji kosztów”. (1)
Firma Gartner stwierdziła również, że „Czołowa pozycja na rynku systemów OSS wymaga od producentów nie tylko posiadania najlepszych w swojej klasie, standardowych produktów, ale także oferowania zaawansowanych usług specjalistycznych oraz usług doradztwa i integracji systemów w wyniku przyjęcia strategii całościowego podejścia do procesów, organizacji i zarządzania operacyjnego infrastrukturą informatyczną operatorów telekomunikacyjnych. Tak bogatą ofertę musi jeszcze dopełniać długofalowe wsparcie procesu migracji”. (2)
(1) Gartner Inc., “Dataquest Insight: Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność biznesową i ocena producentów za rok 2009), Norbert J. Scholz, 22 grudnia 2009 r.
(2) Gartner Inc., “Dataquest Insight: Operations Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność operacyjną i ocena producentów za rok 2009), Martina Kurth, 13 stycznia 2010 r.
Informacje dodatkowe
· Oracle w sektorze telekomunikacji
Informacje o rozwiązaniach Oracle Communications
Firma Oracle jest światowym liderem w zakresie rozwiązań dla telekomunikacji. Z produktów Oracle korzystają wszystkie ze 100 największych firm telekomunikacyjnych świata. Oprogramowanie Oracle Communications łączy rozwiązania branżowe wspomagające działalność biznesową (BSS) i eksploatację (OSS) z ofertą zgodnych ze standardami rozwiązań usługowych, a także z możliwościami najlepszych w branży aplikacji biznesowych, narzędzi do analizy danych oraz oprogramowania warstwy pośredniej i technologii baz danych firmy Oracle. Dzięki rozwiązaniom Oracle Communications usługodawcy są w stanie szybko dostarczać konwergentne usługi następnej generacji, co pozwala zwiększyć zadowolenie i lojalność klientów, a także obniżyć koszty firmy i sieci. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/industries/communications.
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|