Oracle wyróżniony za system do automatyzacji działu sprzedaży w branży towarów konsumpcyjnych
Firma Gartner Inc. przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę w swoim raporcie „MarketScope for Sales Force Automation in the Consumer Goods Industry” (Raport MarketScope dot. rozwiązań do automatyzacji działu sprzedaży w branży towarów konsumpcyjnych)*.
W ramach tych badań firma Gartner przyznaje oceny w następujących kategoriach związanych z ułatwianiem realizacji kluczowych procesów sprzedaży w terenie w branży towarów konsumpcyjnych: zarządzanie kategoriami produktów, zarządzanie promocją handlu, planowanie ilościowe oraz realizacja i rozliczanie sprzedaży detalicznej.
W opinii firmy Gartner „Rozwiązania do automatyzacji działu sprzedaży (Sales force automation ― SFA) mają znaczenie krytyczne z uwagi na ilość czasu i zasobów niezbędnych do obsługi współpracy ze sprzedawcami detalicznymi”.
Kompleksowy pakiet aplikacji Oracle do automatyzacji działu sprzedaży umożliwia szybsze uzyskanie zwrotu z inwestycji oraz obniżenie całkowitego kosztu posiadania poprzez dostarczenie światowej klasy narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji. W skład tego pakietu wchodzą aplikacje Oracle Siebel CRM i Oracle Demantra Predictive Trade Planning oraz pakiet Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition Plus.
Wypowiedź towarzysząca
„Firmy z branży towarów konsumpcyjnych są zainteresowane uzyskaniem jak najszybszego zwrotu z inwestycji w działalność handlową” ― powiedział Matthew Johnson, dyrektor ds. strategii dla branży towarów konsumpcyjnych w firmie Oracle. „Firma Oracle zintegrowała najlepszy na rynku pakiet Siebel CRM do zarządzania klientami, promocjami i funduszami ze światowej klasy predykcyjnymi narzędziami analitycznymi i technologią optymalizacji, które udostępnia aplikacja Demantra Predictive Trade Planning, aby umożliwić planowanie i realizację skuteczniejszych promocji. W uznaniu dla tych działań firma Oracle otrzymała od firmy Gartner najwyższą możliwą ocenę w raporcie „MarketScope for Sales Force Automation in the Consumer Goods Industry”.
*) Gartner Inc., „MarketScope for Sales Force Automation in the Consumer Goods Industry”, Dale Hagemeyer, 28 grudnia 2009 r.
Informacje o raporcie MarketScope
Właścicielem praw autorskich do danych zawartych w raporcie MarketScope jest firma Gartner Inc. (2009 r.). Zostały one wykorzystane za zgodą właściciela. Raport MarketScope przedstawia ocenę sytuacji rynkowej w konkretnym okresie. Zawiera on wyniki analiz firmy Gartner dotyczących spełniania ustalonych kryteriów rynkowych przez określonych dostawców zgodnie z definicją firmy Gartner. Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług uwzględnionych w raporcie MarketScope, a także nie zaleca użytkownikom wyboru wyłącznie tych producentów, którzy uzyskali najwyższą ocenę. Firma Gartner nie udziela w związku z tymi badaniami żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.
Informacje dodatkowe
· Rozwiązania Oracle dla branży towarów konsumpcyjnych
· Oracle Demantra Predictive Trade Planning
· Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition Plus
· Oracle Comprehensive Trade Management
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle jest zarejestrowanym znakiem towarowym korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|