Personalizacja w Redlink.pl


Personalizacja w Redlink.pl
2010-02-01
W ramach platformy komunikacyjnej Redlink.pl pojawiła się nowa funkcjonalność - możliwość spersonalizowania kampanii smsowych, głosowych, mailowych i faksowych. Narzędzie to pozwala na przeprowadzanie akcji "szytych na miarę".

Personalizacja w Redlink.pl to możliwość zindywidualizowania treści oraz tematu komunikatu i dobrania go do każdego z odbiorców z osobna. Tak spersonalizowana wiadomość przyciąga uwagę i wywołuje zdecydowanie bardziej pozytywne reakcje niż bezosobowe kampanie nastawione na przekaz masowy. W efekcie, potencjalny spam zostaje zastąpiony wartościowym komunikatem trafiającym w potrzeby adresata.

Szanse powodzenia kampanii rosną wraz z liczbą uwzględnionych znaczników personalizujących przekaz. Ich wybór w Redlink.pl zależy od utworzonych wcześniej pól definiowalnych, które ustalane są przez użytkownika w zależności od potrzeb danej kampanii. Znacznikiem może być imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, a nawet wysokość kredytu.

Wykorzystanie znaczników personalizacji możliwe jest dla każdego rodzaju kampanii: mailowej, smsowej, głosowej oraz faksowej.

Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.redlink.pl.

Nadesłał:

BEST image PR
http://www.bestimage.poznan.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl