Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym


Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym
2022-05-05
Huawei Ads dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Huawei Ads staje się pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza Chinami. Huawei Ads spełniło wszystkie wymogi dotyczące prywatności i bezpieczeństwa oraz przeszło kontrolę zgodności IAB. Dzięki temu reklamodawcy w Huawei Ads zyskują możliwość tworzenia spersonalizowanych rekomendacji za pośrednictwem serwisów mobilnych Huawei, takich jak Przeglądarka czy Asystent. Dodatkowo, wydawcy mogą uzyskać większe korzyści z monetyzacji, przy zachowaniu zgodności z przepisami o udostępnianiu danych, a konsumenci mają gwarancję ochrony swojej prywatności, co potwierdza wpis platformy na listę CMP oraz jej integracja z europejskim systemem reklamowym.

IAB Europe, czyli Interactive Advertising Bureau Europe, jest europejskim stowarzyszeniem działającym na rzecz ekosystemu marketingu cyfrowego i reklamy, którego celem jest tworzenie ram, standardów i programów branżowych.

Huawei Ads rozwija swoją działalność na całym świecie od stycznia 2020 roku, oferując usługi reklamowe w ponad 170 krajach i regionach. Według danych z grudnia 2021 roku Huawei Ads zostało zintegrowane z ponad 36 000 aplikacjami na całym świecie, w tym z aplikacjami polskimi.

Więcej informacji o Huawei Ads można znaleźć tutaj.

O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są
w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS,
w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 560 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych,
a motto marki „Make it possible" jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.


Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/
Twitter: https://twitter.com/huaweimobilepl
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska
TikTok: https://www.tiktok.com/@huaweimobilepl

Nadesłał:

Mateusz Rogowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl