Powrót do natury w wydaniu 2x3 na targach RemaDays


2010-01-27
Targi są tradycyjnie najlepszą okazją do prezentacji wszelkich produktów i usług oraz budowania osobistej relacji z klientem. Szczególnego znaczenia ta relacja zyskuje w przypadku przedsiębiorstw działających w sektorze B2B.

Targi są wspaniałym narzędziem do budowania i podtrzymywania relacji biznesowych i mają pod tym względem dużą przewagę nad wszelkimi innymi działaniami marketingowymi.

Zgodnie z powyższym 2x3 S.A. przez ostatnie 3 lata rokrocznie prezentowała podczas targów RemaDays – określanych mianem Międzynarodowych Dni Reklamy – ofertę skierowaną do rynku wystawienniczo-reklamowego. Zgodnie z tradycją podczas tegorocznej edycji tego najważniejszego wydarzenia branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej, firmy 2x3 S.A. również nie zabraknie wśród wystawców. Organizator podaje, iż w bieżącym roku zanotowano rekordową ilość ponad pół tysiąca wystawców z kraju i z zagranicy. Na 15 000 m2 powierzchni wystawowej swoją ofertę produktową będą prezentować firmy produkujące upominki, reklamę wewnętrzną i zewnętrzną oraz technologie reklamowe.

Tegoroczne targi odbędą się w dniach 27–29 stycznia 2010 r. w hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Prądzyńskiego 12/14, w godzinach 9:30 – 17:00. Zainteresowanie targami RemaDays zwiększa się z roku na rok, zarówno wśród wystawców jak i odwiedzających. Na pewno sprzyja temu też podejście organizatorów i dążenie do stałego polepszania formuły targów oraz dbałość o organizację imprezy na najwyższym poziomie.

W tegorocznej edycji GJC Inter Media (organizator imprezy) postawił sobie za cel zapewnienie maksymalnej wygody zarówno wystawcom jak i zwiedzającym. Wprowadzono nowy, czytelny podział prezentujących się firm na trzy sektory Out&Indoor, Gifts i Technology pozwalający odwiedzającym na łatwe odszukanie interesującej ich oferty i skierowanie swoich kroków w odpowiednim kierunku. W obrębie hal wystawowych powiększono parking o 300 miejsc oraz zorganizowano dodatkowy parkingu w najbliższej okolicy wraz z bezpłatnym dowozem na teren wystawy. Nowością są  „strefy odpoczynku”, w których będzie można nie tylko odpocząć i posilić się, ale także w miłej atmosferze, przy kawie, podtrzymać istniejące lub nawiązać nowe nieformalne kontakty.

Firma 2x3 S.A. serdecznie zaprasza na halę nr 4, do stoiska C6, gdzie prezentuje swoją ofertę linii 2x3 Marketing Display. Produkty wystawienniczo-reklamowe 2x3 Marketing Display są doskonałym narzędziem do prezentacji firmy, oferty produktowej lub idei, szczególnie podczas działań marketingowych, które wymagają szybkiej zmiany przekazu wizualnego, takich jak akcja promocyjna, prezentacja, konferencja, szkolenie, wystawa czy targi.
Produkty doskonale sprawdzają się w miejscach o niewielkiej powierzchni, w których istnieje potrzeba przekazu informacyjno-reklamowego (np. w bankach, urzędach, pocztach, aptekach, drogeriach, itp.). Zaletą nośników reklamowych i systemów wystawienniczych jest mobilność, prostota użytkowania oraz możliwość nieskończenie wielu zastosowań konstrukcji – po zakończonej kampanii wystarczy wymienić grafikę, ponosząc tylko koszty wykonania nowej!!

Hasło reklamowe przyświecające  linii produktów 2x3 Marketing Display brzmi: „Idealna oprawa dla Twojej reklamy”. Produkty 2x3 Marketing Display stanowią jedynie tło dla prezentowanej grafiki, jednak nie można umniejszać ich roli w kreowaniu wizerunku firmy i jej przekazu reklamowego. To dzięki tym produktom grafika prezentuje się wyjątkowo i nieskazitelnie – jest zawsze gładka, czysta i zabezpieczona przed czynnikami atmosferycznymi, czy też przed dostępem niepowołanych osób. Nie trzeba być ekspertem, żeby stwierdzić, że przy wykorzystaniu odpowiednio zaprojektowanej grafiki produkty te idealnie prezentują reklamę firmy czy produktu, czy też informują o ważnych wydarzeniach.

Podczas targów zaprezentujemy nowe propozycje produktów:
PRODUKTY DREWNIANE, czyli POWRÓT DO NATURY
Produkty drewniane w wersji wiszącej, potykacze i tablice informacyjne na stojakach z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną białą lub kredową, dostępną w kolorze czarnym i zielonym. Idealne do zastosowania tam, gdzie istnieje bardzo częsta potrzeba zmiany przekazu informacyjno-reklamowego. Po prostu: piszesz, zmazujesz i znów piszesz. Stylistyką i funkcjonalnością pasują przede wszystkim do hoteli i lokali gastronomicznych: restauracji, pizzerii, pubów, które często wyposażają swoje wnętrza w eleganckim stylu rustykalnym, gdzie drewno pełni rolę wiodącą wnosi do pomieszczenia ciepło i nastrój.
PRODUKTY PLASTIKOWE, czyli LEKKIE A JEDNOCZEŚNIE STABILNE
Z grupy produktów plastikowych mamy dla Państwa dwie propozycje: tablicę informacyjno-reklamową o oryginalnym, przykuwającym uwagę kształcie oraz  potykacz o niemniej oryginalnym wyglądzie. Grafika jest naklejana na powierzchnię reklamową w wymiarze 33 x 38 cm (tablica) lub 32,5 x 56,5 cm (potykacz). Obydwa produkty wykonane są z plastiku, dzięki czemu są lekkie i łatwe do przenoszenia. Jednocześnie są stabilne dzięki możliwości napełnienia wodą specjalnego zbiorniczka co zwiększa wagę produktu i zabezpiecza przed przewróceniem.

POTYKACZE PLASTIKOWE
Potykacze wykonane z plastiku. Przybliżony wymiar pola reklamowego to 50x70 cm – po dwóch stronach. Lekki i łatwy do przenoszenia i przechowywania. Występuje w dwóch wariantach:
Z gładką białą powierzchnią, która idealnie nadaje się do nadruku bezpośrednio na produkcie lub do naklejania grafiki. Ten model dostępny również w wersji z rączką transportową.
Z czarną powierzchnią kredową. Idealny do zastosowania tam gdzie istnieje bardzo częsta potrzeba zmiany przekazu informacyjno–reklamowego, np. w barze, pizzerii, pubie, itp. Po prostu: piszesz, zmazujesz i znów piszesz.

STOJAKI – UCHWYTY DO BANERÓW
Mocne i stabilne stalowe lub aluminiowe uchwyty do tablicy reklamowej, która może być wykonana z dowolnego materiału. Wysokość tablicy dopasowywana indywidualnie. Bardzo prosta wymiana grafiki.
Oprócz nowości produktowych dla gości odwiedzających nasze stoisko przygotowaliśmy również wyjątkową ofertę targową. Każdy kto odwiedzi nasze stoisko podczas targów otrzyma ulotkę promocyjną, z której będzie mógł zamówić produkty na miejscu lub skorzystać z wyjątkowych cen w terminie do 15 lutego 2010 r. Oferta targowa dotyczy wybranych produktów w super cenach, a dodatkowo zamówione produkty dostarczymy bezpłatnie na terenie całego kraju.  Szczegóły na naszym stoisku!
Postanowiliśmy wykorzystać spotkanie targowe w celu zaprezentowania naszym klientom budowanego właśnie sklepu internetowego.

Hasło, które nam przyświeca przy selekcji produktów i  tworzeniu oferty sklepu to SZEROKA OFERTA – PROSTY WYBÓR. Idea wzięła się z tego, że wymagania klientów są różne, dlatego chcemy zapewnić im jak największy wybór, żeby móc sprostać ich oczekiwaniom. Jednocześnie znamy wartość czasu. Wszyscy się ciągle śpieszą, dlatego oczekują szybkiego i bezproblemowego dotarcia do poszukiwanych informacji. Planujemy w jednym sklepie internetowym dostarczyć klientom najszerszą w sieci ofertę wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej przeznaczoną dla biur, szkół, hoteli oraz rynku wystawienniczo-reklamowego  jednocześnie zapewniając klientom proste kryteria wyszukiwania. Zaplanowaliśmy w sklepie również liczne promocje cenowe i gratisowe.
Pierwszym klientom, którzy zalogują się do 7 lutego 2010 r.  przyznajemy kupon rabatowy do wykorzystania na zakupy w sklepie przez 3 miesiące po dokonaniu rejestracji, a pierwszych 20 klientów, którzy dokonają zakupów w sklepie otrzyma wyjątkowy prezent niespodziankę o wartości 50 zł!!
Więc nie zwlekaj! Odwiedź jako pierwszy NAJWIEKSZY SKLEP INTERNETOWY W BRANŻY! Ale najpierw odwiedź nas podczas targów RemaDays 2010 na hali nr 4, na stoisku C6 w dniach 27-29 stycznia 2010 r. w hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Prądzyńskiego 12/14, w godzinach 9:30–17:00

Nadesłał:

2x3 SA
http://www.2x3.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl