Praktycy.com z TeleOpieką
Agencja Praktycy.com rozpoczęła współpracę w ramach działań Public Relations online z Centrum TeleOpieki - ogólnopolskim dystrybutorem systemu mobilnej opieki skierowanego do osób starszych, niepełnosprawnych, chorych i samotnych.
Personalny monitoring medyczny jest w Polsce pojęciem jeszcze względnie nowym. Dlatego współpraca Centrum TeleOpieki z Praktykami ma na celu zwiększenie świadomości grupy celu oraz osób tzw. około decyzyjnych na temat tej innowacyjnej usługi. Głównym założeniem TeleOpieki jest zapewnienie seniorom i osobom chorym poczucia bezpieczeństwa, a opiekunom komfortu, że ich bliski jest pod stałą opieką.
- Zależy nam na wypromowaniu usługi personalnego monitoringu medycznego jakim jest TeleOpieka, ponieważ jest to idea w Polsce jeszcze niezbyt dobrze znana. Na Zachodzie i w krajach Skandynawskich taka forma opieki nad seniorami jest standardowym elementem opieki socjalnej – przekonuje Dariusz Chudzia z TeleOpieki.
Agencja została zarekomendowana przez klienta Praktyków. Umowa o współpracy dotyczy działań z zakresu e-PR-u i została podpisana na czas nieokreślony.
O Praktycy.com
Praktycy.com jest zespołem doświadczonych ekspertów, którzy w sposób kompleksowy i strategiczny budują komunikację marketingową i PR-ową, kreują wizerunek oraz promują kluczowe polskie i międzynarodowe marki w świecie rzeczywistym i online. Wśród naszych klientów znajdują się m.in.: Grupa Onet.pl, (m.in. Zumi.pl, Sympatia.pl, OnetLajt),zanox.com, Grupa Fotka.pl (Fotka.pl, Emuzyka.pl, Spinacz.pl, Swistak.pl, Supermodelka.pl), moneybookers,com, Klinika Zdrowia i Urody NANTES, 4 Results, smava.pl, Kancelaria Podatkowa Ożóg i Wspólnicy, Elefanta.pl, Artefakt.
Więcej: www.praktycy.com
Nadesłał:
Praktycy
|