Prostota i funkcjonalność górą w starciu o City Plakat


Prostota i funkcjonalność górą w starciu o City Plakat
2010-02-18
W styczniu na nośnikach Cityboard Media królowały reklamy wyprzedaży w centrach handlowych. Uwagę zwrócił jednak plakat informujący o salonie Toyoty na Żeraniu i to on zdystansował konkurencję w konkursie City Plakat.

Przygotowany przez Next Media zwycięski layout Toyoty jest, jak mówi dr Robert Mackiewicz, Prodziekan Wydziału Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie: „niezwykle prosty, a jednocześnie funkcjonalny - służący określonemu celowi (wskazanie miejsca lokalizacji salonu) i realizujący go".

Dr Mackiewicz podkreśla też znaczenie wolnej przestrzeni i koloru czerwonego w nazwie marki dla przyciągnięcia uwagi odbiorców. Wyróżniono również layouty firm: Go sport (Wyprzedaż) oraz Vectra (Ty tutaj, a w domu się nagrywa). To już piąta comiesięczna edycja konkursu City Plakat realizowanego wspólnie przez Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej. Layouty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.

W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa

www.agencja21.pl

Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawa

www.cityboard.pl

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl