Przejdź na zieloną stronę
Sprzedawca energii elektrycznej – VATTENFALL Sales Poland Sp. z o.o. we współpracy z agencją reklamową BLUE GRASS promuje swój najnowszy ekologiczny produkt. W kwietniu br. ruszyła kampania wspierająca sprzedaż energii wytwarzanej ze źródeł odnawialnych.
Koncern VATTENFALL jest największym producentem ciepła, siódmym pod względem wielkości producentem elektryczności w Polsce i jednocześnie największym zagranicznym inwestorem na polskim rynku energii. Jedną ze strategicznych ambicji VATTENFALL jest „zasłużenie na miano firmy najbardziej przyjaznej środowisku”. W ramach działań wspierających ekologię, firma wprowadziła na polski rynek Produkt Zielony zawierający energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Produkt Zielony otrzymał wsparcie w postaci kampanii promocyjnej, do której kreacje przygotowała agencja reklamowa BLUE GRASS. O wyborze tej agencji przez firmę VATTENFALL zadecydowało szerokie podejście do problematyki i oryginalne rozwiązania kreatywne. Spośród przedstawionych koncepcji marketerzy wybrali projekt pod hasłem "Przejdź na zieloną stronę", który zyskał uznanie jako przekaz najbardziej wyrazisty, pojemny i dostosowany do założeń akcji".
Do zadań agencji BLUE GRASS należało opracowanie strategii komunikacji oraz stworzenie konceptów kreatywnych, w tym: projektu reklamy prasowej, kilku elementów reklamy internetowej (banery, e-mailingi, elementy strony www), różnych narzędzi komunikacji bezpośredniej (direct mail, insert) oraz materiałów POSM (prezentacja POS TV, plakat, ulotka, naklejka).
Celem kampanii promującej Produkt Zielony, rozpoczętej 1 kwietnia br., jest wsparcie i wzrost sprzedaży ekologicznej energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Mechanizm akcji obejmuje bezpośrednie dotarcie do klientów indywidualnych oraz komunikację w głównych kanałach sprzedaży. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z promocji, otrzymają atrakcyjne prezenty gwarantowane. Będą mieli również szansę wygrania iPhone 3GS w Konkursie Fotograficznym.
Kampania pod hasłem „Przejdź na Zieloną Stronę” skierowana jest przede wszystkim do osób wyróżniających się świadomością ekologiczną. Tę grupę cechuje dbałość o środowisko - traktowana jako stały, oczywisty element życia codziennego.
Za kampanię wspierającą Produkt Zielony odpowiadają:
- ze strony VATTENFALL Sales Poland: Kamila Świłło-Bocheńska (Specjalista ds. marketingu)
- ze strony BLUE GRASS Advertising Agency: Agnieszka Adamczyk (Senior Account Manager)
BLUE GRASS to agencja reklamowa typu full service. Wśród jej Klientów są m.in.: Atlas, Chata Polska, Cinema City Poland, Daewoo Electronics, Laboratorium DermaPharm, Ozone Laboratories Polska (Fervex), Regionalna Organizacja Turystyczna Woj. Świętokrzyskiego, Selena (Abizol), Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego, Urząd Marszałkowski Woj. Zachodniopomorskiego, Vattenfall Sales Poland, Wielkopolska Wytwórnia Żywności Profi.
Nadesłał:
Blue Grass
|